Nu maak je mij nieuwsgierig.
Prive auto uitlegen, baas of collega ziet een filmpje waar de auto wordt gereden door de buurman een gevaarlijke actie uithalen....... Op zijn minst leverd dat veel commentaar op waar niemand op zit te wachten, maar bij een chauffeur kan dat ook andere gevolgen hebben.
Vrouw ziet een filmpje van de auto van haar man, denkt man lief zit de hele dag op het werk maar daar zie ik hem rijden. Manlief heeft al eens een scheve schaats gereden alleen nu de auto uitgeleend en weet niet dat deze wordt gebruikt om naar de vrouwtjes van plezier te gaan.....
En om het binnen het CJIB te houden, iemand rijd met mijn auto door een rood verkeerslicht maar weigert om de boete te betalen.....
Zo maar drie kleine voorbeelden waar een bezitter/gebruiker van een voertuig door andere invloeden in de problemen kan komen doordat een kenteken wordt gefotografeerd.
Nog even een vierde, iemand leent de auto uit en hij wordt gebruikt bij een overval. De lener geeft niet thuis en er is niets te bewijzen, dan heeft de eigenaar een bak ellende waar hij niet om vraagt. Niet alleen met de wet, maar ook met de buren.