Toe maar, wij hulpverleners hebben hogere normen en waarden.....
Volgens mij bedoel je te zeggen dat je meer waarde hecht aan privacy. Niks mis mee, maar stel je zelf nu niet hoger dan een ander.
Ik stel mij niet hoger als een ander... ik probeerde te zeggen dat de normen en waarden anders liggen. Heeft niet zoveel met privacy te maken...
Voor die drol rukken niet meerdere hulpverleningssvoertuigen en een helikopter uit.
Dan heb jij mijn drollen nog niet geroken....
Al met al leuk. Maar iets waarvoor elke dag diverse hulpverleningsvoertuigen voor uitrukken is misschien niet zo heel speciaal... Zoals ik al zei... de normen en waarden liggen wat meer uit elkaar. Als ik dan zeg dat een norm hoger lig, voel je meteen aangevallen of zou ik mezelf hoger stellen, daarmee maak je de discussie meteen persoonlijk. Ik probeer alleen aan te geven dat in een discussie over normen en waarden het erg lastig is om nader tot elkaar te komen. Heeft er misschien ook mee te maken om dat ik ook weet hoeveel pijn het kan doen als familie van een SO waarvan dit soort harde beelden de wereld in worden geslingerd. Maar dat punt telt waarschijnlijk niet... want dat zijn er maar een paar die er last van hebben tegen het gros wat het graag wil zien..