Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak, is niet het feit welke kleur het hesje heeft van de fotograaf.
Maar het feit dat men denkt dat dit hesje ook gelijk toestemming geeft, om vaak gewoon zonder pardon onder de afzetlinten door te stormen, ook al is het hun werk.
Een perskaart is naar mijn idee gee vrij toegangs bewijs om de" gevarenzone" te mogen betreden.Wat toch nogsteeds vrij vaak gebeurd.
Kijk een fotograag mag van mij best foto's maken geen probleem want dat hoor nu éénmaal bij het werk van een hulpverlener, maar neem onze regels dan wel in acht.
Ik bedoel een mooie foto waarop te zien is dat we keihard voor iemands leven vechten is toch geen slechte reclame.
Maar vanaf de zijlijn zijn er best nog wel een mooie plaatjes te schieten denk ik zo als ik de meeste foto's bekijk.en de camera's waar menig persfotograaf mee werkt is nu ook niet van het type supermarkt.
Feit vind ik wel, dat een slachtoffer op zo'n moment meestal weerloos is en zich niet kan beroepen op de wet privacy.
maar goed ieder zijn mening hierover.
Gr.J.