Fotografen kan dit?

Auteur Topic: Fotografen kan dit?  (gelezen 816293 keer)

0 gebruikers (en 72 gasten bekijken dit topic.

guest4965

• Gast
Reactie #470 Gepost op: 9 oktober 2008, 21:18:21
Ik weet niet of het het goede topic is, maar ik kan er even geen andere verzinnen. Ik zat net op blikopnieuws.nl een bericht te lezen over een dodelijk ongeluk vanmiddag op de A12, nu schetst mijn verbazing dat daartussen een vrij grote advertentie (zie printscreen) staat over een uitvaartverzekering. Nu is mijn vraag, wat vinden jullie hiervan?
Persoonlijk vind ik dit een beetje raar aangezien het een heel tragisch nieuwsbericht is :-\ :-X

(hier de link van het bericht, soms staat de advertentie er wel en soms niet...
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/84605)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #471 Gepost op: 9 oktober 2008, 22:03:11
Dat zijn waarschijnlijk ook ''ads'' via een zoekmachine, die koppeld dan ''overleden of slachtoffer'' aan reclame ''uitvaart''.
Zelfde ongeveer dat als er een vrachtwagenchauffeur is omgekomen, dat er boven een advertentie staat van ''U zoekt een chauffeur?''
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

guest4965

• Gast
Reactie #472 Gepost op: 10 oktober 2008, 07:30:31
Dat zijn waarschijnlijk ook ''ads'' via een zoekmachine, die koppeld dan ''overleden of slachtoffer'' aan reclame ''uitvaart''.
Zelfde ongeveer dat als er een vrachtwagenchauffeur is omgekomen, dat er boven een advertentie staat van ''U zoekt een chauffeur?''

Oke, maar zou de website daar dan niet iets aan moeten doen, ik vind het wel een beetje ongepast en onrespectvol tegenover de nabestaanden. :|

Gast

• Gast
Reactie #473 Gepost op: 10 oktober 2008, 07:42:27
Ik zou zeggen, stuur ze een mailtje.

De meeste websites die reclameruimte aanbieden aan een reclame-bot, die zelf op basis van steekwoorden inderdaad een passende advertentie erbij zoekt, hebben weinig inspraak of controle op welke advertentie welk moment getoond wordt, het zijn dynamische pagina's met wisselende advertenties.

Richard38

• Gast
Reactie #474 Gepost op: 10 oktober 2008, 13:21:08
Waar mensen zich al niet druk om maken. Het is heel simpel! De redactieleden bij BlikopNieuws moeten ook eten om zo niet door Yarden te hoeven worden weggesleept. Diegene die deze topic heeft aangemaakt, ook jij stapt een keer van deze aardkloof af of je wilt of niet. Wellicht zet het je, na het zien van deze advertentie, tot nadenken of jij zelf je uitvaart goed hebt geregeld voor je nabestaanden.

Ik heb er geen moeite mee. Het roept wel op tot vragen, daar waar Yarden en BlikopNieuws vast blij mee zijn.  O0

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #475 Gepost op: 10 oktober 2008, 13:46:26
Ik sluit me bij de vorige sprekers aan. Nu is het blikopnieuws.nl, maar bij grote jongens als b.v. de Telegraaf zie je dit ook gebeuren.
Vergeet overigens niet dat dit forum gaat over andermans onheil maar bovenaan
altijd een AED-advertientie heeft staan ;)

jeroenbos

• jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
Reactie #476 Gepost op: 12 oktober 2008, 21:04:51
deze foto staat op de digitale versie van het ad utrechts nieuwsblad na een dodelijk ongeval in nieuwegein afgelopen vrijdagavond. hierbij is een een dode en 2 zwaargewonden gevallen. maar bij deze foto zie je het dodelijke slachtoffer uit zijn raam hangen en de brandweermensen zie je eromheen staan en ik vindt deze foto` niet kunnen  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

MOD EDIT

Als je vind dat hij niet kan... Plaats hem dan niet hier...

Palmpie
mod

FF_holland

• Senior gebruiker
  • Leuk forum!
Reactie #477 Gepost op: 12 oktober 2008, 21:06:22
Ik zie dat eerlijk gezegd niet?
Of bedoel jij die man links (boven dat groene kleed) ?

Storz

• Forum gebruiker
Reactie #478 Gepost op: 12 oktober 2008, 21:16:02
deze foto staat op de digitale versie van het ad utrechts nieuwsblad na een dodelijk ongeval in nieuwegein afgelopen vrijdagavond. hierbij is een een dode en 2 zwaargewonden gevallen. maar bij deze foto zie je het dodelijke slachtoffer uit zijn raam hangen en de brandweermensen zie je eromheen staan en ik vindt deze foto` niet kunnen  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

MOD EDIT

Als je vind dat hij niet kan... Plaats hem dan niet hier...

Palmpie
mod

Lees eens goed de tekst die bij het nieuwsitem staat.... ;)

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #479 Gepost op: 13 oktober 2008, 00:55:52
Sowieso lijkt me het niet een slachtoffer die uit het raam bungelt. Ik persoonlijk had al wel snel door dat dat geen persoon was die betrokken was bij het ongeval. Maar dat is maar net hoe je naar de foto kijkt.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon