Of je 24 uur of een bepaalde tijd moet wachten weet ik niet, ik denk dat dit voor elke situatie anders is. De foto's die op die website vind ik echter niet kunnen . Dat je per ongeluk een keer een foto maakt waar achteraf een slachtoffer op staat, ok. Dat gebeurd iedereen weleens en dat heb je soms niet door, echter moet je dit soort foto's gewoon niet op het internet zetten. Deze foto's zijn namelijk bewust genomen om een slachtoffer op de foto te krijgen. Daarnaast voegt dit geen enkele waarde toe aan de rest van de foto's, hebben de bezoekers en jijzelf niet veel meer aan wat overzichtsfoto's en misschien een foto waar de hulpverleners bezig zijn bij het voertuig? Daarnaast maak je bij de hulpdiensten ook geen vrienden als je dit soort foto's plaats en heb je dus kans dat je de volgende keer geweigerd wordt.
Ik denk dat je zelf niet toestemming hoeft te vragen voor het wel of niet plaatsen van foto's, als je een beetje respect hebt en privacy weet je zelf wel welke foto's je kan plaatsen en niet, als je twijfelt moet je het gewoon niet doen!
Ik heb laatst meegemaakt dat bij een incident al mijn gegevens werden genoteerd (naam, adres,tel. nummer geboortedatum etc etc.) Dit voor in de rapporten omdat het schijnt te zijn dat hier in Haaglanden soms foto's op het net verschijnen waar de politie hier niet blij mee is. Op zich een goede zaak vind ik.
Gr. ricardo