Foto is inmiddels door hyves van zijn profiel afgehaald! Ook hyves vond dit niet gepast! Goede zaak!
Als het door Hyves is gedaan, is dat censuur en ben ik er helemaal niet zo blij mee. Omdat een ander het niet gepast vindt, ben ik aan zijn willekeur overgeleverd en zou ik ergens visueel geen kennis van mogen nemen omdat hij dat niet geschikt voor mij vindt. Hij heeft het zelf natuurlijk wel even bekeken natuurlijk. Nee, slechte zaak.
Ik snap mensen niet die het zo'n goede zaak vinden dat een ander bepaalt wat je wel- en niet mag zien. Stel je voor dat er iemand uit de de christelijke gemeenschap van staphorst achter de delete knop zat met bijbehorende fatsoensnormen en waarden, zag je alleen nog maar bidprentjes voorbij komen.
Ik begrijp best wel dat mensen zich ergeren aan bloed en zichtbare slachtoffers, maar ga niet voor mij bepalen wat ik daarvan moet vinden of ga lekker naar Noord Korea, daar kunnen een paar gasten de rest opleggen wat "gepast" en "goed voor het moraal is". Goede zaak misschien, maar niet hier.