Als meerdere personen hebben aangegeven dat die foto niet gepast is, en dat middels die knop hebben aangegeven, dan kun je dus niet meer praten over censuur, dan is dit de mening van meerdere personen, en dan dient Hyves daarop te reageren met de door een ieder geaccepteerde regels. En dus verwijdering van die foto, want meerdere personen hebben aangegeven dat die bewuste foto niet geplaatst had mogen worden.
Ik mag toch aannemen dat Hyves de foto bekijkt aan de hand van de gemelde klachten en indien de foto wel aan de regels had voldaan, Hyves deze foto had laten staan.
En dat Hyves de regels niet gaat verslapen omdat (een paar) mensen van mening zijn dat iets niet kan.
Ik heb even in de regels van Hyves gekeken maar ik kan de bovengenoemde reden om iets te verwijderen niet vinden. Het zal te zot te zijn als dit zou gebeuren.
De foto zou wel zijn kunnen verwijderd omdat:
6. Verboden content
6.1 In dit artikel volgt een niet uitputtende opsomming van content die je in ieder geval niet ter beschikking mag stellen via Hyves (waarbij geldt dat het
ter uitsluitende beoordeling van Hyves is of bepaalde content wel of niet is toegestaan):
(x) Content waarin een foto of beeltenis is opgenomen van een andere persoon zonder diens toestemming;
http://www.hyves.nl/gebruiksvoorwaarden/