De betreffende foto's zijn volgens mij offline gehaald
Vanmorgen de foto’s gezien.
En dit noemen ze de hulpdiensten in beeld brengen? Ik zie helemaal geen hulpdiensten maar tenminste 1 persoon die ligt te vechten tegen de dood, of inmiddels overleden is.
Even wat vragen van me afschrijven.
Is dit een van de redenen waarom we hobbyfotografen liever kwijt dan rijk zijn bij incidenten?
Met welk idee heeft men deze foto's gemaakt?
Met welk idee heeft men deze foto's geplaatst?
Ook in dit geval geldt, wat op internet heeft gestaan komt er nooit meer af! (Ik heb ze in ieder geval gedownload voor een presentatie onder HV- ers om te laten zien hoe het niet moet)
Zouden familie en vrienden hun dochter man, broer zus neef nicht vriend vriendin de foto's gezien hebben, en wat moeten die mensen gewalgd hebben van de plaatser.
Veel gezien en meegemaakt bij bepaalde mensen die zogenaamd de hulpdiensten in beeld willen brengen, maar toch verbaas ik me steeds weer hoe bepaalde mensen de lat weten te verleggen.
Ik durf in ieder geval open te zeggen dat ik gruwel van de plaatser van deze foto's. Wat moet dit toch een stuk vlees zijn zonder hersens en gevoel!
En dan druk ik me nog heel zacht uit om te voorkomen dat ik een tik van de mods krijg!