Waar ik zelf nogal verbaasd over ben is foto 6 op
http://www.112nwv.nl/index.php?pagina=actueel&id=591 - op zich geen 'erge' toestanden maar mijn inziens voegt de foto helemaal niks toe aan het hele verhaal. Als fotograaf weet je dat elk slachtoffer van een ongeval wordt afgevoerd naar het ziekenhuis, dus elke keer zul je zo'n foto dan in principe overnieuw maken. Mijn idee bij het fotograferen van ongevallen ligt denk ik meer op het vertellen van een verhaal (hoe het gebeurd zou kunnen zijn) en het laten zien van de werkzaamheden van de HV'ers... Wat ik bijvoorbeeld erg jammer vind (en Jordy, zie dit niet als negatieve kritiek maar meer als opbouwende
) is dat er bijvoorbeeld geen close-up is gemaakt van die vrouw die een infuuszakje vasthoudt op foto 16. Zoiets verteld denk ik veel meer over de ernst van het ongeval dan iemand die wordt afgevoerd met een brancard.
Graag wat reacties (alleen opbouwende kritiek) want ik ben nieuwsgierig naar andere meningen hierover.
Misschien is het een idee om een topic te openen waarbij je foto's kunt aandragen waarbij je opbouwende kritiek kunt geven zodat we van elkaar kunnen leren?