Volgens mij is iederéén op dit forum welkom!!! Het is niet aan de leden om afspraken over wat hier wel of wat hier niet gepost wordt te maken, dit is aan de beheerder van het forum!! Mocht je je aan iets ergeren dan kan er altijd een melding gedaan worden (in: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?board=10.0 Toelichting: Hier wordt uitleg gegeven over de werkwijze van dit forum en kunnen voorstellen gedaan worden voor het aanmaken van een nieuwe categorie ) of een PM naar de beheerder!
Gr,
Palmpie
Mod
Ik ben het helemaal eens met je, elke vorm van censuur, afwijzende of ontmoedigende reacties, moet uit den boze zijn, tenzij de reactie de normen van fatsoen negeert.
Maar dat is mijn punt niet, Als er een vraag "of een bepaald incident op straat goed door de EHV'er is opgepakt" vanuit een incidentele hulpverlening gesteld wordt, mag het niet zo zijn dat de discussie ontaard in een discussie over de vraag dat de traumatoloog van de heli niet het protocol had moeten volgen nadat ...
Met alle goede bedoelingen ten spijt, dan heb je geen oog voor wat de vragersteller van je vraagt.
Ik heb problemen met de term moeilijke woorden, omdat ze niet moeilijk zijn, maar omdat je de taal niet spreekt.
Het gebruik van vaktermen moet kunnen, en kan zelfs zeer verhelderend werken en leerzaam zijn, maar houdt het leesbaar voor de vragensteller door die woorden te vertalen zodat hij ook mee kan blijven lezen.
Omgekeerd als iemand een vraag stelt op het ambulance subboard stelt en er vallen vaktermen die de vragensteller niet begrijpt, dan moet hij om uitleg vragen.
Wie kan zeggen of het probleem niet bestaat omdat de gasten die afgeschrikt worden door de vaktermen weer stilletjes vertrekken ?