Aanbestedingsfeitjes

Auteur Topic: Aanbestedingsfeitjes  (gelezen 38729 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Gepost op: 10 mei 2006, 14:59:23
Twee nieuwe aanbestedingen voor brandweervoertuigen waardoor er dus op korte termijn weer een aantal nieuwe voertuigen te verwachten zijn:

Culemborg
Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:  Tankautospuit Gemeentelijke Brandweer Culemborg
Opleverdatum: uiterlijk december 2006

Zaltbommel
Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:  Het leveren van 3 tankautospuiten en 1 hulpverleningsvoertuig type 2
Opleverdatum: uiterlijk december 2006

Nick

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2006, 11:51:32
Waar heb je deze info vandaan?

Word weer spannend in Gelderland-Zuid met dit nieuwe materiaal.
Wat ik begrepen heb twijfelen ze in Culemborg tussen Volvo of MAN.

Niels.

• Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2006, 15:51:44
Wat ik begrepen heb zal de nieuwe TAS van Culemborg, Februari of Maart opgeleverd worden.

Volvo zou beter zijn.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2006, 16:18:51

Niels.

• Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2006, 16:57:14
Omdat?

Dat is mijn eigen mening, ik vind Volvo beter dan MAN.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 19 mei 2006, 16:58:10
Dat is mijn eigen mening,ik vind volvo beter dan MAN
Altijd mooi een eigen mening.  ;) Maar ik ben altijd nieuwsgierig naar de onderbouwing ervan.   :)

Steve

• Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2006, 20:27:57
Beste Mensen,

Idd, waarom het ene merk beter dan het andere?? Zelf ben ik 7 jaar werkzaam geweest als bedrijfswagenmonteur bij een truckdealer. Nu ben ik sinds 3 jaar hoofdbrandwacht(beroeps)en werk, wanneer er geen uitruk is, in de werkplaats aan diverse soorten vrachtauto`s, alle merken!
Nou, ik kan je vertellen, er worden echt geen slechte trucks meer gemaakt. De meeste storingen die voor komen zitten in de opbouw of in de accesoires die er later bij opgebouwd zijn. Kijk, je hebt natuurlijk altijd de spreekwoordelijke maandagmorgen-gevallen. Tja....die zitten er helaas soms nog wel eens tussen. Tot zover mijn idee hierover.
Vriendelijke groet,
Steve
Hoofdbrandwacht,Duiker,DPL,Gaspakdrager,Chauffeur, Bev speciale voertuigen.

Nick

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 20 mei 2006, 01:09:27
Wat ik begrepen heb zal de nieuwe TAS van Culemborg, Februari of Maart opgeleverd worden.

Volvo zou beter zijn.

Een ander merk als Volvo zou ook wel eens leuk staan in de kazerne, ik hoop zelf op MAN.
Op zich is een FM serie ook geen verkeerde optie.

We shall see ;)

daf_lover

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2006, 12:10:53
Beste Mensen,

Idd, waarom het ene merk beter dan het andere?? Zelf ben ik 7 jaar werkzaam geweest als bedrijfswagenmonteur bij een truckdealer. Nu ben ik sinds 3 jaar hoofdbrandwacht(beroeps)en werk, wanneer er geen uitruk is, in de werkplaats aan diverse soorten vrachtauto`s, alle merken!
Nou, ik kan je vertellen, er worden echt geen slechte trucks meer gemaakt. De meeste storingen die voor komen zitten in de opbouw of in de accesoires die er later bij opgebouwd zijn. Kijk, je hebt natuurlijk altijd de spreekwoordelijke maandagmorgen-gevallen. Tja....die zitten er helaas soms nog wel eens tussen. Tot zover mijn idee hierover.
Vriendelijke groet,
Steve

Iemand met verstand, dit zijn gewoon de feiten!!!

(Scania is een uitzondering, kwestie van ervaring op motorisch gebied en vooral comfort)

Nick

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 21 mei 2006, 03:24:30

In de aanbesteding staat die ie in december geleverd moet worden, dan zal ie in feb 2007 wel op de uitruk komen.

Ben wel benieuwd waarom Zaltbommel 3 tassen heeft besteld, de HV is duidelijk.
Misschien dat ze in Zaltbommel ook voor andere korpsen de aanbesteding doen?