Niet eens. 2007-2010. Dus na volgendjaar alweer een nieuwe aanbestedingsprocedure.
Wat mij betreft gooien ze die V50 eruit en halen ze voor dat zelfde geld de passat station erbij. Veel meer ruimte voor je geld.
Die v50's zijn écht te klein. De tourans zijn opzich prima, maar wegligging he een blok beton gaat beter de bocht om zullen we maar zeggen.
Toch hoor je veel wisselende berichten uit het veld komen. Mensen zijn zowel over de Touran als over de V50 wel te spreken. Natuurlijk heb je ook mensen die niet tevreden zijn en / of zijn er verbeterpunten. Als ik mensen uit Flevoland hoor, die helemaal happy zijn met de wissel van de C-Max naar de V50. (Of minder happy over de te kleine achterbank)
Ook zijn er een hoop mensen blij met de grote hoeveelheid ruimte in de Touran. Persoonlijk heb ik ook geen hekel aan de wegligging van de Touran, vind alleen de turbo er vrij heftig inhakken, dat is iets waar je aan moet wennen.
Natuurlijk kun je beter, ik denk ook dat je meer auto hebt in een Passat dan in een V50, maar dat zal de procedure weer uit moeten gaan wijzen