Brandweervoertuig betrokken bij OGS - Maasvlakte 09-05-2006

Auteur Topic: Brandweervoertuig betrokken bij OGS - Maasvlakte 09-05-2006  (gelezen 6482 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #10 Gepost op: 10 mei 2006, 21:16:11
Heeft de Schuimblusbak ook ersntige schade? en is deze zo beschadigd dat hij ook total loss is?

(..) Het brandweervoertuig is total loss. De schuimblus unit is geheel ontzet en vermoedelijk ook total loss. De N15 is geruime tijd afgesloten geweest voor het verkeer.
(...)

 ::) ::) ::) :P


Cor van Gent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
    • Brandweer Oud-Beijerland
Regio Zuid-Holland-Zuid


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #12 Gepost op: 10 mei 2006, 21:46:44
Kan alleen deze melding vinden, maar of de Prio klopt weet ik niet:

1400592 14:03:23 09-05-06 GROUP PRIO 3 SB591 HA591 Maasvlakte Olie Term ( N15 Europaweg Maasvlakt 975 Maasvlakte Rotterdam HV Zonder Gevaar Gezamenlijke BRW (Rozenburg) (Blusploeg + Meetploeg) 
1400591 14:03:23 09-05-06 GROUP PRIO 3 SB591 HA591 Maasvlakte Olie Term ( N15 Europaweg Maasvlakt 975 Maasvlakte Rotterdam HV Zonder Gevaar Gezamenlijke BRW (Rozenburg) (Blusploeg + Meetploeg) 


Misschien dat die daar vandaan kwam  ???


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 10 mei 2006, 22:17:03
Misschien dat die daar vandaan kwam  ???

voertuig reed inderdaad prio 3 en ik denk dat hij onderweg terug was.


goud3634

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #14 Gepost op: 10 mei 2006, 23:07:14
Kan alleen deze melding vinden, maar of de Prio klopt weet ik niet:

1400592 14:03:23 09-05-06 GROUP PRIO 3 SB591 HA591 Maasvlakte Olie Term ( N15 Europaweg Maasvlakt 975 Maasvlakte Rotterdam HV Zonder Gevaar Gezamenlijke BRW (Rozenburg) (Blusploeg + Meetploeg) 
1400591 14:03:23 09-05-06 GROUP PRIO 3 SB591 HA591 Maasvlakte Olie Term ( N15 Europaweg Maasvlakt 975 Maasvlakte Rotterdam HV Zonder Gevaar Gezamenlijke BRW (Rozenburg) (Blusploeg + Meetploeg) 


Beatrix bezoekte toch de oli term  ::)


Rene112

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 10 mei 2006, 23:16:23
Meer foto's op www.mediatv.nl

Off topic : zo, Rinus (Rotterdam) kan dus toch zelf ook wel voertuigen op de foto zetten....  of heeft hij deze ook "geleend"  ;) :D ;D

(sorry, kon het even niet laten......  ;))

groeten,
René de Caluwé


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #16 Gepost op: 11 mei 2006, 14:20:37
Brandweerwagen (HA 59.1) total loss na aanrijding
Gistermiddag heeft de Haakarmbak wagen :P(HA 59.1) me de SB unit een aanrijding gehad op de Maasvlakte t.h.v. Lyondell op de N15. Het brandweer voertuig reed richting Rozenburg toen er op een kruising een tankwagen de weg op reed en de brandweerwagen over het hoofd zag. De tankwagen boorde zich in de brandweerwagen waarbij de tank openscheurde en de vloeistof over de brandweerwagen en het wegdek spoot. De tankwagen was net geladen met de stof Stiereen. De eenheid die gealemeerd was heeft gelijk een schuimdeken neergelegd.

De chauffeur is voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd en die is later op de avond weer ontslagen uit het ziekenhuis. De technische dienst van de politie onderzoekt het incident. Het brandweervoertuig is total loss. De schuimblus unit is geheel ontzet en vermoedelijk ook total loss. De N15 is geruime tijd afgesloten geweest voor het verkeer.



Meer foto's op www.mediatv.nl


Ed :)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Iedereen heeft recht op mijn mening :)
Reactie #17 Gepost op: 12 mei 2006, 15:46:22
Off topic : zo, Rinus (Rotterdam) kan dus toch zelf ook wel voertuigen op de foto zetten....  of heeft hij deze ook "geleend"  ;) :D ;D

(sorry, kon het even niet laten......  ;))

groeten,
René de Caluwé


En zo kan ik het niet laten om te melden dat jij als moderator het naar mijn mening niet kan maken om zo'n opmerking te plaatsen.
Volgens mij ben jij hier om orde op zaken te stellen als er misstanden zijn. En niet mensen publiekelijk ( ook al grappig bedoeld ) aan de schandpaal te nagelen en door je opmerking misschien weer meer reacties uit te lokken.

( sorry, kon het niet even niet laten niet te reageren ;) )

Ed


Rene112

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 12 mei 2006, 20:38:35
En zo kan ik het niet laten om te melden dat jij als moderator het naar mijn mening niet kan maken om zo'n opmerking te plaatsen.
Volgens mij ben jij hier om orde op zaken te stellen als er misstanden zijn. En niet mensen publiekelijk ( ook al grappig bedoeld ) aan de schandpaal te nagelen en door je opmerking misschien weer meer reacties uit te lokken.

( sorry, kon het niet even niet laten niet te reageren ;) )

Ed

Geen probleem hoor Ed (hoef je geen sorry voor te zeggen ;) :D),

Even gewoon mijn simpele en eerlijke toelichting : de acties van Rinus destijds hebben mij nogal wat uurtjes gekost als moderator om orde op zaken te stellen. Dit terwijl de betrokkene dit zelf ook had kunnen doen maar zelf blijkbaar besloten had om niet meer te reageren op oproepen op het forum, persoonlijke berichten en emails. Dus bleef er weinig anders over dan alle 137 berichten met foto's aan te passen ;)

Daarvoor had een "bedankje" (en evt. "sorry") van de betrokkene wel even op zijn plaats geweest ;) :D
En aangezien hij totaal onbereikbaar bleek te zijn, was dit mijn manier om dat nog even te laten weten....
De forumleden die mijn berichten een beetje volgen weten dat dit normaal totaal niet mijn stijl is. Maar tegelijkertijd ben ik als moderator ook niet één of andere puinruimer die de rotzooi van iemand anders hoeft op te ruimen (dan kies ik wel een andere hobby!), vandaar mijn "bedankje" aan de betrokkene ;)
Bij deze mijn excuses.... maar het moest mij toch even van het hart ;)

groeten,
René de Caluwé


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #19 Gepost op: 7 juni 2006, 11:27:00
Brandweerwagen (HA 59.1) total loss na aanrijding
Gistermiddag heeft de Haakarmbak (HA 59.1) me de SB unit een aanrijding gehad op de Maasvlakte t.h.v. Lyondell op de N15. Het brandweer voertuig reed richting Rozenburg toen er op een kruising een tankwagen de weg op reed en de brandweerwagen over het hoofd zag. De tankwagen boorde zich in de brandweerwagen waarbij de tank openscheurde en de vloeistof over de brandweerwagen en het wegdek spoot. De tankwagen was net geladen met de stof Stiereen. De eenheid die gealemeerd was heeft gelijk een schuimdeken neergelegd.

De chauffeur is voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd en die is later op de avond weer ontslagen uit het ziekenhuis. De technische dienst van de politie onderzoekt het incident. Het brandweervoertuig is total loss. De schuimblus unit is geheel ontzet en vermoedelijk ook total loss. De N15 is geruime tijd afgesloten geweest voor het verkeer.

Nadere info: het haakarmvoertuig wordt toch hersteld. De SB-bak is nog niet zeker.
greetz,  Enrique