En zo kan ik het niet laten om te melden dat jij als moderator het naar mijn mening niet kan maken om zo'n opmerking te plaatsen.
Volgens mij ben jij hier om orde op zaken te stellen als er misstanden zijn. En niet mensen publiekelijk ( ook al grappig bedoeld ) aan de schandpaal te nagelen en door je opmerking misschien weer meer reacties uit te lokken.
( sorry, kon het niet even niet laten niet te reageren )
Ed
Geen probleem hoor Ed (hoef je geen sorry voor te zeggen
),
Even gewoon mijn simpele en eerlijke toelichting : de acties van Rinus destijds hebben mij nogal wat uurtjes gekost als moderator om orde op zaken te stellen. Dit terwijl de betrokkene dit zelf ook had kunnen doen maar zelf blijkbaar besloten had om niet meer te reageren op oproepen op het forum, persoonlijke berichten en emails. Dus bleef er weinig anders over dan alle 137 berichten met foto's aan te passen
Daarvoor had een "bedankje" (en evt. "sorry") van de betrokkene wel even op zijn plaats geweest
En aangezien hij totaal onbereikbaar bleek te zijn, was dit mijn manier om dat nog even te laten weten....
De forumleden die mijn berichten een beetje volgen weten dat dit normaal totaal niet mijn stijl is. Maar tegelijkertijd ben ik als moderator ook niet één of andere puinruimer die de rotzooi van iemand anders hoeft op te ruimen (dan kies ik wel een andere hobby!), vandaar mijn "bedankje" aan de betrokkene
Bij deze mijn excuses.... maar het moest mij toch even van het hart
groeten,
René de Caluwé