Ik snap uberhaupt niet waarom zo,n korps op deze manier de grond in wordt geboort,als je het mij vraagt zitten zij daar zelf ook niet op deze situatie te wachten.Maar in deze tijd zijn alle korpsen en regio,s bezig de gang van zaken te optimaliseren,en dan zijn dit soort taferelen uiteindelijk vanzelf verleden tijd.Hier in de regio was ook een korps wat zo uitrukte,en dat is sinds een half jaar verleden tijd.
Maar jezelf in een profesionele organisatie willen plaatsen,maar je collega,s zo finaal de grond in trappen noem ik echt onprofesioneel zelfs oncollegiaal
Dus je mag nooit geen (harde) kritiek hebben op je collega's.....
Volgens mij is mijn reactie die je citeerde geen 'finaal de grond in trappende' reactie. S.v.p. goed citeren als je zo'n reactie geeft.
Of jij moet niet om je eigen veiligheid geven......
Ik ken een korps met een OMS melding op 400 meter van de kazerne die niet zijn uitgerukt omdat ze geen BV hadden.... Een buurkorps is toen voor de, loze, melding geweest. Mooi dat ze binnen een 1/2 jaar een manschap naar de opleiding voor OBM mochten sturen....
Maar als je te veel teritorium drift hebt om dat te durven doen zal het nooit goed komen....
Als je alles 'oplost' voor de politiek zullen ze ook nooit gaan investeren!