Sorry meneer brandwacht
Toch zal ik je even citeren (helaas maar het zijzo) en dan moet je vooral even goed lezen wat er na het lache bekje staat
Welkom bij de boerenbrandweer Vraag niet waarom dat is wel aan alles bijelkaar tezien.
Vertel mij nu eens hoe je hiermee een normale discussie denkt te starten
Ik hoef het laatste woord niet te hebben daarvoor zijn de reacties, zoals ik al eerder aangeven heb, over je eigen collega HV-ers te minachtend en niet alleen in dit geval.
Gelukkig weet ik geen ene malle moer van brandbestrijding (hoewel ook niet helemaal waar) maar ik stoor me gewoon ontzettend aan de neerbuigende reacties op werkwijzen van anderen en als je dan zo goed weet hoe het toegaat op het brandweer forum en je daar stoord aan dergelijk gedrag snap ik niet dat jezelf op dit forum dat zelfde storende gedrag ten toonspreid
En dan als laatste opmerking, die je vast niet indank afgaat nemen,
En probeer niet constant het laatste woord te hebben want ook jij was er niet bij.
Ik zeg nergens dat ik er WEL bij was sterker ik zeg zelfs dat ik er NIET bijwas en juist het feit dat jij er net als ik niet bij geweest ben en ons moeten behelpen met een filmpje (waar iedereen een titel aan kangeven die hij / zij zelf wenst) dus niemand het recht om over deze mensen op een dergelijke wijze te (ver)oordelen