Discotheek ontruimt - Aalsmeer 16-07-2006

Auteur Topic: Discotheek ontruimt - Aalsmeer 16-07-2006  (gelezen 1625 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 16 juli 2006, 18:30:08
p2kflex
00:14:05 16-07-06-GROUP-HV 2 ASSISTENTIE POLITIE ZWARTEWEG 90 ASM
0100005BRW Aalsmeer (OvD Spoed)
p2kflex
00:10:39 16-07-06-ALPHA-contact ac
0100006BRW Aalsmeer (OvD)


(tekst van www.n201.nl)

DE BRANDWEER IS STOER !!


Het jaarlijkse zwembadfeest.. leuk, gezellig;

Komt er zo'n ventje van de brandweer het terrein opgelopen na gebeld te zijn door een bureaucratisch tekst weggehaald door moderator "elektra en water, dat kan ik niet goedkeuren".. Dan zeg je: Ja, maar we hebben alles afgeplakt, elke groep heeft aardlek en alles is op de situatie voorbereid we hebben het vantevoren gemeld ,en we doen dit al 6 jaar zonder problemen of gevaarlijke situaties; zegt hij: "ja, maar ik ga het niet goedkeuren! " (dus eerst oordelen dan kijken??)

Dus de boel ontruimd, avond verknald, stompzinnige bureaucratie ten top.

Elke discotheek geeft megaschuimparty's; alles nat, 10 cm water op de vloer waar honderden mensen in lopen te stampen en mee lopen te gooien en dat kan allemaal (en terecht, die discotheken weten echt wel wat ze doen) maar in de N201 natuurlijk niet.. Waarom niet? ach ja wie het weet mag het zeggen.

Bij nadere controle moest de desbetreffende brandweerbeambte beamen dat het er toch best wel vrij goed uit zag allemaal, maartoen was het feest al verknald. Jammer.....

Ten overvloede: het feest is drie weken vantevoren gemeld bij de politie. Er was dus ruim voldoende tijd om vantevoren even een controle te doen. Dus uiteindelijk is de politie Aalsmeer zelf verantwoordelijk voor het feit dat dat niet is gebeurd. En dan durf je nog zo'n actie uit te voeren?
Zeeer onprofessioneel. De politie Aalsmeer is duidelijk de partij die niet op tijd haar verantwoordelijkheid genomen heeft. Op het laatste moment is te laat !!


-----------

Er staat alleen niet bij in het stukje tekst dat er een bezoeker had geklaagd over een onveilige situatie, dat de n201 al vaker problemen heeft (gehad) met overheidsinstellingen en overal schijt aan heeft + :-\
Zoals ook duidelijk te lezen is, heeft de n201 geen idee over veiligheid  :-\


Bericht aangepast wegens beledegende tekst jegens hulpverlener

Anneke

Moderator


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2006, 19:33:01
sorry, heb alleen de tekst van de betreffende website gehaald, om aan te geven met wat voor mensen we te maken hebben bij het betreffende jongerencentrum, het word tijd dat ze de deur op slot draaien, de fik er in steken, en eens een realistische oefening gaan houden mbt gecontroleerd uit laten branden
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2006, 19:36:50
Ach..... 25000 kg (25 ton) extra gewicht is ook nooit weg....  :-X :-X :-X :-X :-X :-X


http://www.n201.nl/modules/myalbum/photos/2807.jpg


http://kh1.google.com/kh?n=404&v=8&t=trtqtqtrrqsrqqqsrsr[/img]


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2006, 20:12:54


betreft alleen het rechterpand, dus niet het linker bij die grote parkeerplaats
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2006, 20:17:54
betreft alleen het rechterpand, dus niet het linker bij die grote parkeerplaats

Enne.... de hulpdiensten zijn er zo hoor! (zitten aan de overkant van de weg ;))