Blik op de Weg specials

Auteur Topic: Blik op de Weg specials  (gelezen 62292 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #150 Gepost op: 24 september 2006, 12:42:50
hihi ::) :-X

Wordt trouwens enthousiast gebruik van gemaakt..... laatste dagen op beide servers totaal 9 Gb dataverkeer gehad....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #151 Gepost op: 24 september 2006, 13:59:57
Wordt trouwens enthousiast gebruik van gemaakt..... laatste dagen op beide servers totaal 9 Gb dataverkeer gehad....

Ja, en nog bedankt hè ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #152 Gepost op: 24 september 2006, 16:46:15
ik ben je eeuwig dankbaar ;)


SurveillantHM

  • Vrijwillige politie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #153 Gepost op: 25 september 2006, 12:51:48
Klopt het dat de specials over de ongevallendienst en de brandweer niet meer zijn te downloaden? Ik zou ze erg graag willen zien, maar ik krijg een melding dat de server niet is gevonden. De (interessante) ambulancespecial heb ik gelukkig wel kunnen zien.
Sinds 2006 werkzaam bij de vrijwillige politie. Thans in het mooie team Noordwijk / Teylingen binnen de eenheid Den Haag (voormalig Hollands Midden).


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #154 Gepost op: 25 september 2006, 12:56:19
Klopt het dat de specials over de ongevallendienst en de brandweer niet meer zijn te downloaden? Ik zou ze erg graag willen zien, maar ik krijg een melding dat de server niet is gevonden. De (interessante) ambulancespecial heb ik gelukkig wel kunnen zien.

Bij mij is het nu/momenteel/op dit moment de special over de ongevallendienst aan het downloaden, lijkt het dan ook gewoon te doen. de brandweer had ik al dus weet niet of deze het nog doet.

JVO, bedankt!!  :D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #155 Gepost op: 25 september 2006, 15:07:37
Klopt het dat de specials over de ongevallendienst en de brandweer niet meer zijn te downloaden? Ik zou ze erg graag willen zien, maar ik krijg een melding dat de server niet is gevonden. De (interessante) ambulancespecial heb ik gelukkig wel kunnen zien.
Zit nu op het werk, maar hier doen ze het allebei wel, dus geen id?
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


SurveillantHM

  • Vrijwillige politie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #156 Gepost op: 25 september 2006, 23:06:09
Nee, ze doen het hier echt niet (behalve de Ambulancespecial, die gek genoeg weer wel).

Niet in IE6, niet in Firefox, niet na CTRL+C / CTRL+V, etc. Ik vermoed dat er iets niet goed gaat doordat er spaties in de link zitten. Dit wordt wel omgezet naar '%20'-tekens, maar vervolgens krijg ik de melding 'Server niet gevonden' en 'Kan de pagina niet weergeven'.

JVO, zou je voor mij willen proberen om de spaties in de bestandsnamen van je specials te vervangen door bijv. lage streepjes _ ?
Sinds 2006 werkzaam bij de vrijwillige politie. Thans in het mooie team Noordwijk / Teylingen binnen de eenheid Den Haag (voormalig Hollands Midden).


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #157 Gepost op: 26 september 2006, 00:05:44
deze url's veranderd, oude doen het niet meer nu.....
ongevallendienst politie special

brandweerspecial
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


SurveillantHM

  • Vrijwillige politie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #158 Gepost op: 26 september 2006, 13:48:33
Hartstikke bedankt JVO, het is me nu wel gelukt om ze te downloaden!

Erg raar, want de ambulancespecial kon ik wel (incl. spaties) downloaden, maar goed... het is gelukt!
Sinds 2006 werkzaam bij de vrijwillige politie. Thans in het mooie team Noordwijk / Teylingen binnen de eenheid Den Haag (voormalig Hollands Midden).


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #159 Gepost op: 26 september 2006, 17:39:53
is er al iemand in het bezit van die motorpolitie special??
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt