Parkeren

Auteur Topic: Parkeren  (gelezen 3176 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zafara

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 juli 2006, 21:11:30
simpele vraag waar veel gezeik om is.
als er geen bord bij een parkeerplaats staat is deze toch openbaar mits deze gelegen is aan de openbare weg en niet op privéterrein?

reden van de vraag:
ik parkeer altijd mijn auto op de parkeerplaats achter mijn huis, deze parkeerplaats is een soort hofje welke uit 2 delen bestaat. de parkeerplaats waar ik mijn auto dus normaal zet en een hofje met huizen voor senioren en in het midden een plantsoentje met wat parkeervakken (dit is een woonerf)
aangezien ik de laatste tijd tegen 23:00 pas thuis kom is er eigenlijk nooit plek bij mij achter aangezien 9 plekken voor 16 huizen niet veel is :x ook in de straat er naast is geen plek nabij. de dichtstbijzinde mogelijkheid voor mij is dan toch echt een leeg vak op dat seniorenhofje. nu is er 1 man die ELKE keer dat ik daar parkeer komt zeuren dat die parkeerplekken voor senioren en hun bezoek is, de vorige keer dreigde meneer de politie te gaan inschakelen. iets wat ik nu maar ga doen denk ik.
Het lijkt mij niet onredelijk om het gedrag van meneer aan de wijkagent voor te leggen aangezien hij ook anderen aanspreekt (laatst toevallig mijn broertje ook met de mededeling dat zijn muziek te "aanstootgevend" was voor de ouderen..)
nu wil het volgende ook; meneer wil NIET in gesprek gaan met de wijkagent want hij ziet niet in waarom hij fout is, ook weigert meneer zijn naam of telefoonnummer te geven dus dit kan ik ook niet aan de wijkagent geven, zou een huisnummer voldoende zijn (naambordje is er niet)

iemand tips/ideeën hoe het op te lossen? meneer heeft overigens nooit zelf last van ons want hij heeft nog een invalidenplek van zijn (inmiddels overleden) vrouw.

met zijn adres en huisnummer kan je gemakkelijk achter zijn naam en telefoon nummer komen.... gewoon het hele handeltje hierzo invullen en dan bij adres.....(in het oranje vakje)

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 20 juli 2006, 22:11:56
Een benzinebom bij die man naar binnen gooien :D :D

Karim

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 20 juli 2006, 22:24:09
Een benzinebom bij die man naar binnen gooien :D :D

???

ha...ha...ha.. wat grappig....   :-X

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 21 juli 2006, 00:22:08
Als er op de parkeervak geen kruis staat en er tevens geen  stilstaan/parkeerverbod bord staat met daaronder een tekst.
Bijvoorbeeld aanwonenden of een kenteken kunnen ze je niks maken.

Let er ook even op in een woonerf mag je uitsluitend parkeren in vakken met een P.
Laat gewoon die man de politie bellen dan zoeken zij het wel uit