Politieauto gesloopt

Auteur Topic: Politieauto gesloopt  (gelezen 8384 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

zwaailampmaker

• Senior gebruiker
  • R & D- OGS
Reactie #20 Gepost op: 14 mei 2006, 19:53:10
maar een goede oplossing voetbal gewoon helemaal verbieden ;D ;D ;D
Nemo me impune lacessit

ltdoka

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 16 mei 2006, 20:16:51
Rekening AJAX

7194

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 16 mei 2006, 20:20:42
Rekening AJAX
Ohjah, het bestuur van ajax heeft die bus vernield....  ::)

MICK

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 16 mei 2006, 22:57:13
zo huldeging voor tan in de arena gaan ze rellen deuren dicht en de fik er in. 2 oplossingen Nederland gezuiverd van een groot aantal randdebielen. En het lelijkste stadion van nederland is plijten ;)

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #24 Gepost op: 16 mei 2006, 23:03:56
zo huldeging voor tan in de arena gaan ze rellen deuren dicht en de fik er in. 2 oplossingen Nederland gezuiverd van een groot aantal randdebielen. En het lelijkste stadion van nederland is plijten ;)
Als je het op deze manier spelt heb ik het idee dat je zelf ook wel in het stadion thuishoort dan ::) Daarnaast verdient je oplossing ook niet de schoonheidsprijs, want volgens mij gaat het om een aantal mensen die het voor de rest verpest, en niet om kippen met de vogelgriep, of varkens met varkenspest, en zelfs daarvoor vind ik dit een slechte oplossing.
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2006, 11:05:05
de agenten moesten gewoon de eerste de beste die wat sloopt zelf slopen knuppels pakken en gaan.
In menig ander land hadden deze supporters (lees relschoppers) allang een pakslaag gehad.

Je moet met je fikke van andermans spullen afblijven. Wat zijn mensen stom je betaalt zelf mee aan deze bus en ook aan de reparatie (belastingen)!

MICK

• Gast
Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2006, 21:09:18
iedereen die aanwezig is in de buurt van zo rel of in ieder geval geen aanstalte maakt om pleiten te gaan is niet goed wijs. Ieder normaal denkt mens is pleiten bij zo geweld uitbaarsting. Dus die blijft staan jammer dan!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #27 Gepost op: 22 mei 2006, 16:40:50
Mm denk dat in menig mediterrane republiek er allang een klein vuurpelotonnetje geformeerd zou zijn om dergelijke leiden te elimineren, die gedachte dringt zich ook wel erg sterk op als het filmpje zie, en in NL zetten we fijn een waterkanonnetje in met een tegoedbonnetje voor de stomerij als sluitstuk ..
 :-X :'(
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Sonic

• Forum gebruiker
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #28 Gepost op: 22 mei 2006, 16:52:34
Mm denk dat in menig mediterrane republiek er allang een klein vuurpelotonnetje geformeerd zou zijn om dergelijke leiden te elimineren, die gedachte dringt zich ook wel erg sterk op als het filmpje zie, en in NL zetten we fijn een waterkanonnetje in met een tegoedbonnetje voor de stomerij als sluitstuk ..
 :-X :'(

Dat de Politie wat milder is in Nederland heeft beslist ook weer voordelen,maar ben het zeker met je eens dat je op deze berichten er vreemde gedachtes er op na houd...... ::) ::) ::)

pesje2

• Gast
Reactie #29 Gepost op: 22 mei 2006, 18:44:39
Uhh, mag een agent niet voor afschrikking in de lucht schieten?

Zodat onze grote zielige vrienden schrikken?

Gr. Niels

(of ik kijk te veel films, dat kan ook ;) )