Nederlandse Rode Kruis

Auteur Topic: Nederlandse Rode Kruis  (gelezen 4803 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Florian van Hunnik

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 mei 2006, 20:10:52
En die moeten idd met een uur kunnen uitrukken  :)

Nee, de SIGMA moet binnen 30 minuten uitrukken, en moet vervolgens binnen één uur na allarmering op de gewenste lokatie zijn. Dus als er pas na 30 minuten een set compleet is, is de maximale reistijd 30 minuten.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 21 mei 2006, 10:21:40
Nee, de SIGMA moet binnen 30 minuten uitrukken, en moet vervolgens binnen één uur na allarmering op de gewenste lokatie zijn. Dus als er pas na 30 minuten een set compleet is, is de maximale reistijd 30 minuten.

Ja, precies, dat bedoelde ik ook eigenlijk  ;D :D

Bart_RK

• Junior gebruiker
  • **
  • Hulpdienstvrijwilliger, Afdeling Willebroek
Reactie #12 Gepost op: 28 mei 2006, 21:51:56
Ow dat is waar ook, in Vlaanderen heb je daarnaast ook nog het
Vlaamse Kruis en de VLaamse Hulpdienst
alsmede een vrij groot aantal ambulance bedrijven (niet prioritaire ritten en ziekenvervoer) zoals ambuce, ambucare, lifecare, elite, het levenskruis, ...
 ??? ::)
De mannen van het Rode Kruis zijn geweldig. Waar de ontploffingen het ergst zijn, daar zijn zij - RW Thompson, WOII veteraan -

Sajo

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 5 juli 2006, 14:58:05
Nou heb je diverse sites waar bij jullie onze belgische hulpverlener op wijs kunnen maken over de inzet van diverse SIGMA teams. en nog niemand heeft dat gedaan.Neem ik ook niemand kwalijk want ik ben ook weleens blond.

Maar Bart dan verwijs ik je door naar onze site;   www.sigmanwn.nl  daar staat voldoende info op om je dag of avond  mee te vullen.en voor een ieder ander is ie natuurlijk ook te bewonderen.
En als je die site niet wil zien er zijn er nog genoeg over zoals; zuid holland zuid, Groningen, Hollands midden enz enz.
ik kan ze zo 1,2,3 niet allemaal opnoemen maar er zijn er zat toch?