Of je komt een half uurtje eerder je nest uit,om vervolgens rustig naar je werk te rijden.Want behalve dat je wel eens ander verkeer tegen kan komen,kun je ook nog eens ander gepeupel tegenkomen zoals een overstekende kat of hond.Zeg niet dat dat jou niet overkomt,er zijn er al meerdere die door een ovestekende kat kompleet zijn verongelukt
En als jij al met een vraag gaat komen,over het innemen van je rijbewijs.Kom ik tot de conclussie dat jij erg veel te hard rijdt,en zou het wel eens een goed middeltje zijn 10 dagen zonder rijbewijs
En ja,ik rij ook wel eens iets te hard.Maar nooit zodanig dat het mijn rijbewijs zou kunnen kosten,want die heb ik veels te hard nodig.
Dat van die hond of kat is 'n dom voorbeeld want dat kan je net zo goed buiten de bebouwde kom overkomen.
En dat ik kwam met 'n vraag over 't innemen hoeft niet perse te betekenen dat ik "erg veel te hard rij", jij weet helemaal niet hoe ik rij.
En jij weet ook niet dat er hier een 80 km/h weg langs een indrustrieterrein ligt waar 'n heel eind voor 't einde van die weg al 'n bord staat met 50, maar waar 99 % van de automobilisten gewoon even iets langer met 80 km/h doorrijdt.
En ik wil gewoon weten of ik, als ik niet direct 50 ga rijden daar en ze zouden daar flitsen of ik dan m'n papiertje kwijt zou zijn.
Vandaar mijn vraag uit dit topic, knap dat jij daaruit kan halen dat ik "erg veel te hard rij".
Ik hou inderdaad van doorrijden ja, maar ik rij hoofdzakelijk te hard op de autosnelweg, en niet binnen de bebouwde kom.