Nieuwe ladderwagen brandweer Brasschaat

Auteur Topic: Nieuwe ladderwagen brandweer Brasschaat  (gelezen 2855 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mario m

• Senior gebruiker
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2006, 09:40:50
als je nou hier verder niets inzet, dan kun je er net zo goed geen topic over starten lijkt mij, in plaats van alleen maar bezoekers naar jouw site trekken ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2006, 13:53:33
Was jean marie pfaff er ook ?? ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D

Firefly

• Senior gebruiker
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2006, 14:02:51
De brandweer van Brasschaat mocht op zondag 14 mei 2006 een nieuwe ladderwagen inhuldigen en in ontvangst nemen. Het betreft een Iveco Eurofire Magirus 150E28 met knikarm DLK 23/12 Vario CS-GLT geleverd door de Firma Fire Technics. En dit is ook meteen een belgische primeur:
• Het is het eerste nieuwe model Iveco Eurofire Magirus 150E28 met knik.
• Het is het eerste model dat een uitschuifbare knikarm heeft.De knikarm kan tot +/- 4,5 meter uitschuiven wat een extra werkcomfort is bij moeilijk bereikbare plaatsen op hoogte.

Het voertuig is voozien van de huisstijl striping. Op het dak staan 2 zwaailichten met 4 martin hoorns, op het ladderpakket 1 zwaailicht, 2 Led's in de grill, en 2 achteraan gemonteerd. Het voertuig is uitgerust met een veiligheidscamera voor zwakke weggebruikers. Dit unieke voertuig werd met eigen middelen aangekocht. Deze ladderwagen vervangt de oude Renault Riffaud uit 1990.

Bron: http://www.hulpdiensten-modelbouwforum.com/mario/database/nieuw/ladderbrasschaat.htm
Brandwacht 1e klas + WVD

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2006, 20:09:36
De brandweer van Brasschaat mocht op zondag 14 mei 2006 een nieuwe ladderwagen inhuldigen en in ontvangst nemen. Het betreft een Iveco Eurofire Magirus 150E28 met knikarm DLK 23/12 Vario CS-GLT geleverd door de Firma Fire Technics. En dit is ook meteen een belgische primeur:
• Het is het eerste nieuwe model Iveco Eurofire Magirus 150E28 met knik.
• Het is het eerste model dat een uitschuifbare knikarm heeft.De knikarm kan tot +/- 4,5 meter uitschuiven wat een extra werkcomfort is bij moeilijk bereikbare plaatsen op hoogte.

Het voertuig is voozien van de huisstijl striping. Op het dak staan 2 zwaailichten met 4 martin hoorns, op het ladderpakket 1 zwaailicht, 2 Led's in de grill, en 2 achteraan gemonteerd. Het voertuig is uitgerust met een veiligheidscamera voor zwakke weggebruikers. Dit unieke voertuig werd met eigen middelen aangekocht. Deze ladderwagen vervangt de oude Renault Riffaud uit 1990.

Bron: http://www.hulpdiensten-modelbouwforum.com/mario/database/nieuw/ladderbrasschaat.htm

plaats die foto gewoon in het betreffende topic en ga niet reclame zitten maken voor je site!
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2006, 21:12:06
De foto is ook nog niet eens van zichzelf :-X
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2006, 22:44:59
Mooie wagen Mario, daar kunnen ze weer een tijdje mee vooruit! :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Firefly

• Senior gebruiker
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #7 Gepost op: 15 mei 2006, 23:04:45
plaats die foto gewoon in het betreffende topic en ga niet reclame zitten maken voor je site!

Ik heb als moderator de topic bewust aangespast. De topic was namelijk geopend met alleen een link zonder enkele toelichting of foto. Daarom heb ik er de foto bij Mario M erbij geplaatst  ;)
Om de topic nog wat aantrekkelijker te maken en de informatie te geven die men wil, heb ik daarna in mijn eigen reactie de toelichting erbij gedaan. Echter moet ik dan wel de bron vermelden dus vandaar de link eronder.
Het is dus mijn site dus niet, ook mijn foto niet..... Het doel hiervan was alleen om de topic wat aantrekkelijker te maken voor jullie  ;)
Brandwacht 1e klas + WVD

Vatrogasci

• purchaser
  • Forum gebruiker
    • BLOG VATROGASCI
Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2006, 20:24:27
Was jean marie pfaff er ook ?? ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D

De schoonzoon werd wel gesignaleerd   ;D

Mc DuLu

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 17 mei 2006, 20:01:27
De schoonzoon werd wel gesignaleerd   ;D

wie, ... die platte sam met zijn basket sloefke's, ....  ::)