Er zijn i.d.d. wat protesten ingediend heb ik gehoord. Is ook wel logisch als je hoort wat er gebeurd is.
Echter...
Wij (regio IJsseVecht) hoeven ons daar niet druk om te maken, wij hebben geheel volgens de regels gewerkt, niemand gehinderd,
niemand de kano laten zinken of wat dan ook.
De kano met de vlag is zelfs als laatste vertrokken bij de start.
Zoals je het nu neerzet zouden wij de boosdoeners zijn die hebben gehinderd, vals gespeeld enz. enz. waardoor we jullie hebben verslagen en dat is niet terecht.
Overigens, alle protesten zijn behandeld, en verwerkt in de einduitslag.
Jullie nieuwe werkpakken zagen er trouwens goed uit hoor Arend. zit het een beetje comfortabel...?
Nee het was zeker niet naar jullie persoonlijk bedoeld die sneer.
Het ging om de organisatie/ jurering bij het laatste onderdeel. En dan met name van wat er aan de overkant gebeurde.
Dus het ging niet om jullie handelenJullie gingen echt als een speer en dus nogmaals en wel gemeend GEFELICITEERD.
Ehm die pakken zitten lekker echter de juiste maat moet ik nog even uitvogelen die van afgelopen zaterdag was in ieder geval te klein
We zijn ook niet met de insteek er naar toegegaan dat we gingen winnen.
We zijn er heen gegaan om te kijken hoever we staan en ook om te lachen en te leren laat daar geen misverstanden over ontstaan.
Persoonlijk ben ik ook heel veel bekenden tegen gekomen en naderhand kan ik haast we zeggen dat ik van elk deelenemend team er wel minimaal 1 kende. En sommige teams compleet
. Ik heb veel gelachen en ook genoten van het mooie weer. Wat mij betrefd gaan we volgend jaar weer naar Zwolle hoor
GEFELCITEERD IJsselvecht