Sigma wedstrijden 2007

Auteur Topic: Sigma wedstrijden 2007  (gelezen 37141 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #70 Gepost op: 3 juni 2007, 11:47:31
gefeliciteerd IJssel-vecht. Leuke foto's trouwens
treat the patient, not the number

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #71 Gepost op: 3 juni 2007, 12:25:48
Hierbij dan ook nog even een foto van het winnende team

Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #72 Gepost op: 3 juni 2007, 12:28:01
Ik heb een mega-leuke dag gehad, met dank aan de weergoden en complimenten voor de organisatie! Die was écht perfect!!!

... beetje jammer alleen dat onze kano het Titanic-syndroom had. Maarrrrrrrr: ... ik geloof dat ik de enige ben die de de hele plas heen EN terug is overgezwommen!!!  Een klein beetje respect is dus wel op z'n plaats. ;D

Verder voornamelijk veel gelachen en veel mensen weer even gesproken. Leuke dag gehad! O0

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
Reactie #73 Gepost op: 3 juni 2007, 12:30:23
Ik heb een mega-leuke dag gehad, met dank aan de weergoden en complimenten voor de organisatie! Die was écht perfect!!!

... beetje jammer alleen dat onze kano het Titanic-syndroom had. Maarrrrrrrr: ... ik geloof dat ik de enige ben die de de hele plas heen EN terug is overgezwommen!!!  Een klein beetje respect is dus wel op z'n plaats. ;D

Verder voornamelijk veel gelachen en veel mensen weer even gesproken. Leuke dag gehad! O0

Heb ik het dus toch goed gezien...  :o

petje af hoor, zo warm was het water niet met een diepte van 19 mtr in het midden van dat stuk.  O0
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #74 Gepost op: 3 juni 2007, 12:33:45
Heb ik het dus toch goed gezien...  :o

petje af hoor, zo warm was het water niet met een diepte van 19 mtr in het midden van dat stuk.  O0

8)  Thanks!   ;D   En uiteindelijk was ik moeier geworden van al dat lachen, dan van het zwemmen. Ik weet nog dat ik dacht: als we nu de laatste plaats krijgen, dan is dat in elk geval gerechtvaardigd! Maar het viel nog mee: 9de. ;)

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #75 Gepost op: 3 juni 2007, 12:52:09
Welke regio's deden er mee?   ???   Maar de winner van harte  met jullie overwinning hoor  O0
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 3 juni 2007, 13:57:17
Hierbij een overzicht van de deelnemers.
Afwezige is vooral zeeland, verder is er eigenlijk uit de meeste
veiligheidsregio's wel een team aanwezig

ABeens

• Senior gebruiker
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #77 Gepost op: 3 juni 2007, 17:03:34
Er zijn i.d.d. wat protesten ingediend heb ik gehoord. Is ook wel logisch als je hoort wat er gebeurd is.
Echter...
Wij (regio IJsseVecht) hoeven ons daar niet druk om te maken, wij hebben geheel volgens de regels gewerkt, niemand gehinderd,
niemand de kano laten zinken of wat dan ook.
De kano met de vlag is zelfs als laatste vertrokken bij de start.
Zoals je het nu neerzet zouden wij de boosdoeners zijn die hebben gehinderd, vals gespeeld enz. enz. waardoor we jullie hebben verslagen en dat is niet terecht.

Overigens, alle protesten zijn behandeld, en verwerkt in de einduitslag.

Jullie  nieuwe werkpakken zagen er trouwens goed uit hoor Arend. zit het een beetje comfortabel...?

Nee het was zeker niet naar jullie persoonlijk bedoeld die sneer.

Het ging om de organisatie/ jurering bij het laatste onderdeel. En dan met name van wat er aan de overkant gebeurde. Dus het ging niet om jullie handelen

Jullie gingen echt als een speer en dus nogmaals en wel gemeend GEFELICITEERD.

Ehm die pakken zitten lekker echter de juiste maat moet ik nog even uitvogelen die van afgelopen zaterdag was in ieder geval te klein  ::)

We zijn ook niet met de insteek er naar toegegaan dat we gingen winnen.
We zijn er heen gegaan om te kijken hoever we staan en ook om te lachen en te leren laat daar geen misverstanden over ontstaan.

Persoonlijk ben ik ook heel veel bekenden tegen gekomen en naderhand kan ik haast we zeggen dat ik van elk deelenemend team er wel minimaal 1 kende. En sommige teams compleet ;D . Ik heb veel gelachen en ook genoten van het mooie weer. Wat mij betrefd gaan we volgend jaar weer naar Zwolle hoor ;)

GEFELCITEERD IJsselvecht  O0

Franc

• Forum gebruiker
Reactie #78 Gepost op: 3 juni 2007, 17:33:30
en ook om te lachen

En dat hebben we gedaan, vooral bij het laatste onderdeel....    ;D    :D

Franc

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
Reactie #79 Gepost op: 3 juni 2007, 20:06:37
Nee het was zeker niet naar jullie persoonlijk bedoeld die sneer.

Het ging om de organisatie/ jurering bij het laatste onderdeel. En dan met name van wat er aan de overkant gebeurde. Dus het ging niet om jullie handelen

Jullie gingen echt als een speer en dus nogmaals en wel gemeend GEFELICITEERD.

Oke, bij deze rechtgezet.  O0