Vrijstellingen

Auteur Topic: Vrijstellingen  (gelezen 5329 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SirMark

• HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 25 mei 2006, 23:48:38
Toch blijf je dit soort reacties/vragen houden want men (de bevolking) kan het nou eenmaal niet hebben dat we (politie instanties) bepaalde privileges hebben... ::)

Dat ligt eraan hoe er gebruik word gemaakt van de priveleges. Ik ben voorstander van de vrijstellingen van Politie en ze zijn ook nodig om effectief te kunnen werken, en ze zullen vaak in het voordeel van de burger werken, alleen als er een politiebus over de weg rijdt en gebruik maakt van vrijstellingen maar ondertussen ook een levensgevaarlijke verkeerssituatie creëërd, ga ik me toch afvragen of ze ook vrijstellingen hebben om zulke vrijstellingen te gebruiken terwijl je er meteen een andere gevaarlijke situatie voor terugzet.

wimwerf

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 27 mei 2006, 00:14:30
Dat ligt eraan hoe er gebruik word gemaakt van de priveleges. Ik ben voorstander van de vrijstellingen van Politie en ze zijn ook nodig om effectief te kunnen werken, en ze zullen vaak in het voordeel van de burger werken, alleen als er een politiebus over de weg rijdt en gebruik maakt van vrijstellingen maar ondertussen ook een levensgevaarlijke verkeerssituatie creëërd, ga ik me toch afvragen of ze ook vrijstellingen hebben om zulke vrijstellingen te gebruiken terwijl je er meteen een andere gevaarlijke situatie voor terugzet.

klopt...wij hebben vrijstellingen ten aanzien van het RVV...niet van de WvW...dus we mogen geen gevaar of hinder veroorzaken... ;)

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 28 mei 2006, 16:46:51
klopt...wij hebben vrijstellingen ten aanzien van het RVV...niet van de WvW...dus we mogen geen gevaar of hinder veroorzaken... ;)
Gevaar niet.. maar hinder heb je altijd als je in een stripingbak met prio gaat rijden, met of zonder toeters...

En deze levensgevaarlijke situatie is nog steeds dezelfde als in het begin? met 10 km/h door rood?? ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

SirMark

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 29 mei 2006, 20:03:38
wow.. JVO weet niet meer wat hij moet zeggen :o

::) ::) ;)

Kanarie

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 29 mei 2006, 21:31:28

Jij ook niet zo te zien :P ;) Maar als ik deze topic zo lees, is iedereen het wel met elkaar eens, alleen was het een 'foutje' dat ze jouw oversteek-actie over het hoofd hebben gezien of misschien alleen een wat eng-krappe bocht om je heen genomen hebben waardoor jij je geheel terecht rotgeschrokken bent...

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #15 Gepost op: 29 mei 2006, 21:37:00

Ik geloof niet dat ik in mijn laatste post niets gezegd heb... maar ik zal het verder laten rusten..... tot de volgende keer dat het onderwerp weer naar boven komt ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

SirMark

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 29 mei 2006, 21:43:08
Jij ook niet zo te zien :P ;) Maar als ik deze topic zo lees, is iedereen het wel met elkaar eens, alleen was het een 'foutje' dat ze jouw oversteek-actie over het hoofd hebben gezien of misschien alleen een wat eng-krappe bocht om je heen genomen hebben waardoor jij je geheel terecht rotgeschrokken bent...

Ik kan altijd nog heeeeeeel goed zien wat een "foutje" is en wat opzet is ;)
Maar goed er is dus een antwoord gekomen en daar ging het om :)

Kanarie

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 29 mei 2006, 21:45:10
Kon je dat dan zo snel aan hun gezichten aflezen?  ???
'opzet'..... dat klinkt alsof ze dachten: hee laten we die jongen daar eens van z'n sokken rijden! (of bedoel je wat anders?)

Karim

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 30 mei 2006, 02:15:37
Kon je dat dan zo snel aan hun gezichten aflezen?  ???

Ach, aangezien ze volgens zijn openingspost maar met 10 km/h "voorbij scheurde" had ie tijd genoeg om rustig hun gezichten af te lezen  :P

Target77

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 30 mei 2006, 16:06:47
Ach, aangezien ze volgens zijn openingspost maar met 10 km/h "voorbij scheurde" had ie tijd genoeg om rustig hun gezichten af te lezen  :P

;D ;D ;D