Motorrijder KMAR gewond bij aanrijding - Hoogeveen 22-05-2006

Auteur Topic: Motorrijder KMAR gewond bij aanrijding - Hoogeveen 22-05-2006  (gelezen 5736 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geļnteresseerde
Reactie #20 Gepost op: 24 mei 2006, 02:13:13
En waarom rijden ze dan niet met Brinks en Geldnet mee?

''Elke dag vinden er geld- en waardetransporten van De Nederlandsche Bank plaats om onze economie draaiende te houden. Dit zijn belangrijke transporten''
Denk daarom dat ze niet met Geldnet of Brinks meerijden,en volgens mij zit daar veel meer waarde in..............en volgens mij kun je deze transporten niet met elkaar vergelijken......maar ik kan het ook mis hebben...


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #21 Gepost op: 24 mei 2006, 02:15:50
Dat heb je mis. Ik heb zelf jaren geldtransport gedaan. Dus ik weet waar ik over praat. Maar ik kan ook geen details vertellen ivm de veiligheid.


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geļnteresseerde
Reactie #22 Gepost op: 24 mei 2006, 02:19:13
Okay dan heb ik het mis.......... :-X
maar volgens mij gaan wel wel een beetje offtopic.... ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #23 Gepost op: 24 mei 2006, 08:10:59
Dat heb je mis. Ik heb zelf jaren geldtransport gedaan. Dus ik weet waar ik over praat. Maar ik kan ook geen details vertellen ivm de veiligheid.
Je hebt alleen nooit voor de Nederlandse Bank gereden........ dus weet je alsnog niet waarover je praat ;) ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #24 Gepost op: 24 mei 2006, 09:00:17
Je hebt alleen nooit voor de Nederlandse Bank gereden........ dus weet je alsnog niet waarover je praat ;) ::)

Ik heb voor en in de Nederlandse bank gereden.


Gast

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 24 mei 2006, 09:03:45
Ik heb voor en in de Nederlandse bank gereden.

Maar dan zeg je wel

Waarom er bij die transporten altijd Kmar aanwezig is snap ik niet.

Leg dat eens uit dan?  
In dienst van DNB gereden, of namens een ander bedrijf een ritje voor DNB gereden, of daadwerkelijk in die grote blauwe jongens met KMAR ervoor en erachter gereden?
En dan toch niet snappen waarom er altijd KMAR bij is?
Kun je dat uitleggen?


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #26 Gepost op: 24 mei 2006, 09:20:33
Ik heb voor en in de Nederlandse bank gereden.
Ik geloof dat ik niet duidelijk was... maar ik bedoelde voor de Nederlandse Bank in dienst van de KMar, niet voor Geldnet/group4/etc... en er zit toch best een verschil in wat er meegaat en andere factoren ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #27 Gepost op: 24 mei 2006, 15:19:12
En waarom rijden ze dan niet met Brinks en Geldnet mee?

De geldtransporten van DNB gaan van en naar bijkantoren van de DNB = dus grote waardes en belangrijk voor onze economie.
Geen geld, geen economie.  >:(
Brinks/Groep4/Geldnet en zo brengen het vanaf die bijkantoren naar de lokale banken waar wij het weer uit de muur kunnen trekken.
Die transporten zijn dus veel kleiner van waarde dan die van DNB.  ;)
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #28 Gepost op: 24 mei 2006, 16:20:49
De geldtransporten van DNB gaan van en naar bijkantoren van de DNB = dus grote waardes en belangrijk voor onze economie.
Geen geld, geen economie.  >:(
Brinks/Groep4/Geldnet en zo brengen het vanaf die bijkantoren naar de lokale banken waar wij het weer uit de muur kunnen trekken.
Die transporten zijn dus veel kleiner van waarde dan die van DNB.  ;)

 ;D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #29 Gepost op: 24 mei 2006, 16:58:26
;D
Waarom lach je? Ik weet namelijk zeker dat dat het geval is.... dat de particulieren met veel kleinere bedragen rondrijden..... en ik geloof best dat je particulier gereden hebt, ik weet ook zeker dat ik bij de Kmar waardetransport gereden heb.... ::) Dus ik snap je reactie hier niet helemaal geloof ik??
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-