Motorrijder KMAR gewond bij aanrijding - Hoogeveen 22-05-2006

Auteur Topic: Motorrijder KMAR gewond bij aanrijding - Hoogeveen 22-05-2006  (gelezen 5803 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #10 Gepost op: 22 mei 2006, 23:48:48
Ieder geval heel veel sterkte toegewenst voor betrokkene.......
Lijkt mij best wel heel pijnlijk als je collega een ongeluk maakt,en volgens het protocol gewoon moet doorrijden :-\ :-\ :-\

Is inderdaad heel vervelend... heb het een keer eerder meegemaakt, kon de collega ons nog net bereiken op de mobi... succes met het herstel voor de betrokken collega :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #11 Gepost op: 23 mei 2006, 10:57:13
even naar die foto's gekeken, mooie opnames overigens, maar tjonge tjonge die camera vent hangt er nog dichter op als die mensen waarop hier altijd wordt gemopperd van sbs en zo. dit terwijl hij ook gewoon van zo'n sensatieploegje is trauma24 of zo.

als hij zo gaat filmen bij mijn patienten verzoek ik hem toch vriendelijk in de heli te gaan zitten wachten en zo nodig met politiebegeleiding, wat een onbeschoftheid. hij hangt met z'n snufferd recht boven de brancard

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 23 mei 2006, 11:52:00
Het was gister ook in hard van Nederland misschien dat hij daar ook voor werkt? maar daar waren geen beelden te zien van het SO op de brancard

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 23 mei 2006, 12:25:46
Het was gister ook in hard van Nederland misschien dat hij daar ook voor werkt? maar daar waren geen beelden te zien van het SO op de brancard

Ik denk dat ze hem dan niet zo dichtbij lieten hoor ;) als hij ook voor SBS werkt  ::)

peebee

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 23 mei 2006, 15:20:27
Ik ben heel benieuwd hoe dat dan verder moet. Het DNB transport moet natuurlijk door ivm. de veiligheid, maar je kan je maatje natuurlijk niet laten liggen. Zo te zien is er in ieder geval één motorrijder gestopt, is het het transport dan met één motorrijder verder gegaan?

Volgens mij is dat de motor van de KMAR in kwestie, verder zie ik geen motor of motorrijder staan
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #15 Gepost op: 23 mei 2006, 15:50:07
Volgens mij is dat de motor van de KMAR in kwestie, verder zie ik geen motor of motorrijder staan
Dan moet je even beter kijken.... iig op de foto's op de site ;) Ik herken in totaal 3 motorrijders... 1 op de grond en 2 eromheen ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Andreej

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 23 mei 2006, 15:58:40
Ik kwam daar een poosje na het ongeval langs (Ambu, Brw, Pol, MMT en VOA waren al tp) en op dat moment reden net de twee motorrijders met prio 1 richting de A37, ik neem aan om achter het betreffende transport aan te gaan. Dat was overigens in geen velden of wegen meer te bespeuren.  :)

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #17 Gepost op: 24 mei 2006, 01:45:07
Waarom er bij die transporten altijd Kmar aanwezig is snap ik niet.

Sonic

• Forum gebruiker
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #18 Gepost op: 24 mei 2006, 01:59:05
Waarom er bij die transporten altijd Kmar aanwezig is snap ik niet.

Misschien voor de veiligheid van A:Het transport B:Wat er vervoerd wordt ::) ::) ::)

http://www.werkenbijdemarechaussee.nl/taken_bevwaarde.html#

;)

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #19 Gepost op: 24 mei 2006, 02:07:40
En waarom rijden ze dan niet met Brinks en Geldnet mee?