Bij een voertuig van de verkeerspolitie is 200 km/u geen gekke snelheid... maar met deze auto's kan je in de tussentijd een kopje koffie zetten eer je dat aantikt...
WTF? MIJN burgertruttenschuddenbak rijdt nog harder. Nee daar gaan we de wereld mee redden!
dienstauto's die niet harder gaan dan 170 of 210 km/u
dienstwapens die niet verder schieten dan 25 meter
en dienders die niet harder durven te rijden dan 40km/u te hard en verder dan 15 meter kunnen schieten (het is ze immers nooit geleerd en de baas zegt dat het niet mag dus doe ik het niet)
gewoon lekker een kudde laffe hondjes spelen. En áls er dan iemand opstaat die zijn nek durft én wil uitsteken, sabelen we hem neer want hij past niet binnen het kader (regels/ voorschriften/ aanwijzingen/ richtlijnen/ wetsartikelen/ etc etc).
Echt waar! Nederland is het land van de tulpen en de rozen: als ik jou nou een bosje bloemen geef kijk jij dan de andere kant op? Ergens moeten we dat nog kennen.... iets met de jaren 30 ofzo: alsjeblieft mijnheer Hitler?
? Wij zijn neutraal! OOOOOOOOOOOOOOO kak! hij doet het toch!?!?!?!?!?!? Echt
Hij valt ons polderlandje binnen
Waarom? We waren toch neutraal?
Neutraal, altijd weer neutraal! Nooit een keuze maken, altijd alles maar wer politiek recht lullen.
Serieus! We steken massaal ons koppie in het zand zodat we niet kunnen zien wat er aan komt. En als het gevaar er is dan doen we net alsof het er niet is. Vervolgens doen we waar we héél goed in zijn: de schijnheilige spelen. Om dan (als alles over is) te zeggen: kijk eens wat we gedaan hebben!
Als dit niet een enorme spiegel is heb je echt een plaat voor je kop of je bent een nog grotere eunuch dan OPstelten. Een zware stem en baard groei heeft ie, maar aan ballen ontbreekt het hem in elke vorm. Een echté VVD-er: vandaag zeg ik dit, morgen zeg ik dat en overmorgen lul ik de rest weer recht.
Néé! Er komen geen zwaardere wapens en snellere auto's.
Frankrijk en Engeland waren naast Duitsland in de 2e WO de enige landen met tanks. Die van duitsland waren beter omdat ze voorbereid waren. Die van de geallieerden waren ouderwets en wanhopig omdat men wanhopig en ouderwets was. Nu (anno 2015) bepalen IS en soortgelijken het spel en wat doen wij? Bloemen uitdelen.......
Als je ballen hebt zeg je als land: elke uitgave van Charlie Hebdo is voor onze rekening. 1 miljard uitgaven is het streven.
Als je ballen hebt zeg je als land: wij accepteren iedereen. Maar alleen als jij iedereen accepteert.
Als je ballen hebt zeg je als land: wij zijn trots, wij hebben ballen, wij hebben een mening! En als het je niet zint: ROT OP!
als je ballen hebt......wij hebben bloemen