En heb je het dan over Rotterdamse voertuigen ? Want wij krijgen namelijk te horen dat Amsterdam de enige is die zoveel problemen hebben met de Volvo's...................
Heden ten dage verteld men in blauw-nederland alleen maar wat men wil dat dat de ander " (zou) moet(en)" horen. On-topic: overal zijn er problemen met de Vulva's (damm zeg ik het weer!) sorry ik bedoel uiteraard Volvo's. Welke V serie je er ook op na slaat: alles na de S60 heeft een geschiedenis aan problemen waar zelfs GM nu de wenkbrauwen bij zou ophalen.
Maar één ding zijn we goed in bij de polities: en ander de schuld geven. Het is de schuld van de gebruiker, daarna de schuld van Volvo, uiteraard het feit dat we zoveel kilometers moeten rijden v.s. de opgelegde aanrijtijd, dan heeft de garagewerkplaats ook nog een rol van betekenis en moeten we vooral niet de/het/een VTS(PN) uit het oog verliezen. Al met al....of we nou een Léopard rijden of een Volvo (
) maakt niet uit.
Nadat door Napoléon de Nederlanden de politiemacht opgelegd was is het nooit meer goed gekomen: een kudde holbewoners genaamd neanderthalers/ nederlanders krijgt te horen dat ze iets "moeten" gaan doen terwijl men gewend is om te doen wat men maar wil. Dat heeft een weerzin opgewekt waar je U tegen moet zeggen. Heden ten dage merk je dat nog steeds: mensen zetten zich nog steeds af omdat je op hen stukje asfalt komt, niet het goede formuliertje ingevuld hebt of iets doet zonder dat zij daarvan in kennis gesteld zijn. Het algemeen belang is totaal ondergeschoven aan het individueel belang. JIJ doet iets terwijl IK.....!
Dat jij daar met blauw-blauw staat omdat er een ongeval is gebeurd doet er niet toe: ik moet daarheen
Dat jij in de rij staat bij de kassa en er een nieuwe kassa opengaat, dan ben jij niet de eerste. Nee IK! Want ik kom net aanlopen.
Dat er voor een kleine 5 ton aan materiaal aangeschaft wordt dat niet gebruikt kan worden omdat er niet een goed formuliertje ingevuld is.... he! dan had jij dat formuliertje moeten invullen. Want dat heb ik bepaald.
Geeft allemaal niks. Ik ga maandag naar mijn werk en op de 20ste krijg ik betaald. Of ik die boef nou vang of niet. En als ik hem dan eindelijk eens een keer vang.... pffff.... ik zie je maandag weer!