0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Daar hebben ze onlangs 2 nieuwe volvo's voor gekregen Overigens zegt iedereen dat de passats niet in de aanbesteding zitten maar dat is niet zo. Zowel de touran als de passat zijn uit de aanbesteding gekomen. Dat men alleen de touran besteld als noodhulp is wat anders
Voor zover ik weet is het NIET mogelijk om binnen de LAPV een Passat te kiezen.Enkel de T5 en de Touran zijn voor de noodhulp beschikbaar
Wat ik heb gehoord is dat alle opvallende vtgn, welke voor een verkeersafdeling bestemd zijn een Volvo moet zijn. Aangezien er uit de aanbesteding door de vtsPN, is besloten dat de vtgn van het verkeer Volvo's moeten zijn.
Primeurtje? Volgens mij wel! Van forum lid CopVR3 kreeg ik vandaag een paar foto's van 2 nieuwe opvallende VW Passat's 2.0 TDI DSG.De voertuigen zijn voor regio Groningen en gaan, voor zover ik nu weet richting de Verkeers afdeling.Dienst: Waarschijnlijk een Verkeers team van regio GroningenDistrict: ?Bureau: ?Soort voertuig: Opvallend dienstvoertuigRoepnummer: -Merk & type: VW Passat 2.0 TDI DSGKenteken: 05-XDD-3 en ? Bijzonderheden: De eerste opvallende VW Passat's in Nederland van dit model!
Politie schaft speciale voertuigen aan voor verkeerscontroles A7A7 VEILIG: 110 RIJBEWIJZEN INGENOMEN IN 9 MAANDENSinds de start van het verkeersveiligheidsproject A7 Veilig tot begin september 2012 heeft de politie 2675 mensen bekeurd op de A7. Al deze mensen werden meteen langs de kant van de weg gezet en aangesproken op hun rijgedrag. In 1557 gevallen ging het om een snelheidsovertreding. Daarbij werd 105 keer het rijbewijs van de overtreder afgepakt. 376 mensen werden bekeurd voor bellen achter het stuur. Vijf mensen moesten hun rijbewijs inleveren omdat zij een gevaar op de weg veroorzaakten. De politie neemt deze week twee speciale auto’s voor de verkeerscontroles op de A7 in gebruik. De wagens zorgen ervoor dat de politiemedewerkers op de snelweg (dus met hoge rijsnelheden) veilig controles kunnen houden.De verkeerscontroles in het project A7 Veilig zijn gericht op excessieve verkeersovertredingen. De overtreders zijn allemaal door de politie staande gehouden. Overtredingen die daarnaast met radarcontroles zijn geconstateerd, zijn hier niet meegerekend. Naast (forse) snelheidsoverschrijdingen constateerde de politie veel overtredingen met ‘handheld’ bellen. Ook werd een aanzienlijk aantal bekeuringen uitgedeeld vanwege het niet gebruiken van de gordel. Verder waren ‘bumperkleven’ en ‘onnodig links rijden’ verkeersgedragingen waartegen de politie vaak moest optreden.http://www.a7veilig.nl/nieuws/politie-schaft-speciale-voertuigen-aan-voor-verkeerscontroles-a7/
Nogmaal strakke bak, maar het is een gewone 2.0 TDI 140 pk dus echt 'hard hard' zal deze ook niet lopen!
fabrieksopgave 210km/u
Precies fabrieksopgave, komen er nog wat kilo's bij i.v.m. werkgoederen.
Klopt, maar geen weerstand van een lichtbak iets dergelijks. Die 100 kilo in de kofferbak maakt in je top geen moer uit op je top.