0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Dienst: Politie Haaglanden, VerkeerspolitieRoepnummer: ~Soort voertuig: dienstbus met signalisatieMerk en type: Opel VivaroOverige bijzonderheden: Groot led-matrixbord op het voertuig.
Dienst: Politie Amsterdam-AmstellandBureau: Dienst Controle Infrastructuur VerkeerSoort voertuig: RingwegsurveillanceautoRoepnummer: 71.55Wagenparknummer: 7218Merk & type: Volvo V50Byzonderheden:
Behoord dus tot het Spitsteam. Bijzonderheid is dat deze voertuig betaald worden door rijkswaterstaat. In 2010 zullen allen spitsteams ophouden te bestaan(als het goed is). 2 spitsteams Rotterdam-rijmond en Amsterdam-Amsteland en een 10 teams van het KLPD.
Ben wel benieuwd naar actie foto's van deze wagen...in omringende landen is dit volgens mij al een veel meer voorkomende oplossing om snel informatie te geven aan het overige wegerkeer
Volgens mij heeft Falcon daar wel een foto van, maar die foto kan ik helaas niet terugvinden.Falcon
http://i404.photobucket.com/albums/pp121/Jerommeke88/2-8.jpgDienst: Politie Amsterdam-AmstellandBureau: Dienst Controle Infrastructuur VerkeerSoort voertuig: RingwegsurveillanceautoRoepnummer: 71.55Wagenparknummer: 7218Merk & type: Volvo V50Byzonderheden:
Dienst: Politie Midden en West BrabantRoepnummer: -Soort voertuig: AlcoholbusMerk en type: Mercedes 311 CDIOverige bijzonderheden: -