0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Mij werd bij het oefenen verteld dat het wel mogelijk is, maar of iemand weet hoe...Lijkt me trouwens ook niet per sé handiger, ik zou ze eerder tegenover elkaar zetten of in een cirkel wanneer je er meer dan twee hebt, met de ingangen naar elkaar toe. Om met slachtoffers door een gang van tenten heen te moeten lijkt me namelijk niet wenselijk.
[Ja dat kan je moet dit vragen bij de firma ACD.nl, zij repareren deze tenten ook
Er staat ook nog een plaatje bij maar dat kopieren daarvan lukt me niet
Sorry voor het opduiken van dit topic Als ik dit zo lees, is het inderdaad technisch mogelijk om tenten te koppelen. Maar nu is mijn vraag; zijn er mensen (bijvoorbeeld een TL-Sigma of -bij voorkeur- een HGN!) die ervaring hebben met het werken in een gekoppelde tent?
Ik zou denken aan de opvang van veel T3 Slachtoffers, waarom dan niet tenten koppelen?
T3's wil je in principe niet in je tent hebben, daar is een alternatief circuit/ een alternatieve flow voor (met de bus naar huisarts/sporthal etc)In principe wil je die T3's zo snel mogelijk weg hebben, T3's zijn vaak zittende patiënten en daar zijn de tenten niet op ongericht.