Privacy foto's (kentekens onherkenbaar maken)

Auteur Topic: Privacy foto's (kentekens onherkenbaar maken)  (gelezen 39209 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #80 Gepost op: 16 oktober 2007, 11:39:32
Of je vraagt of ze een zeiltje over het slachtoffer willen leggen in verband met de privacy....................btw kenteken is weg gehaald ^-^

Brandweer-ZH18-402

• Senior gebruiker
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #81 Gepost op: 16 oktober 2007, 13:49:12
Of je vraagt of ze een zeiltje over het slachtoffer willen leggen in verband met de privacy....................btw kenteken is weg gehaald ^-^
Dat zeiltje over het slachtoffer is o.a. niet voor de privacy gedaan hoor ;).
Is meer voor eigen veiligheid. ::)
Weer of geen weer... altijd brandweer

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #82 Gepost op: 16 oktober 2007, 13:59:15
Dat zeiltje over het slachtoffer is o.a. niet voor de privacy gedaan hoor ;).
Is meer voor eigen veiligheid. ::)

bedankt voor de tip O0

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #83 Gepost op: 16 oktober 2007, 14:10:00
bedankt voor de tip O0

Kijk! zo leer je nog eens wat Shave!!!  O0

Brandweer-ZH18-402

• Senior gebruiker
  • Manschap
Reactie #84 Gepost op: 16 oktober 2007, 16:53:20
want de brandweer draagt natuurlijk beschermende kleding. Zoals uitrukkleding, helm, bril enzz.
Het slachtoffer draagt dat niet. En daarom gaat er een zeiltje overheen, zodat die gene geen glas etc in het gezicht oid krijgt ;). Meestal zijn de zeiltjes ook doorzichtig, zodat het slachtoffer toch nog enigsinds kan zien wat er gebeurd.

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #85 Gepost op: 16 oktober 2007, 19:12:43
want de brandweer draagt natuurlijk beschermende kleding. Zoals uitrukkleding, helm, bril enzz.
Het slachtoffer draagt dat niet. En daarom gaat er een zeiltje overheen, zodat die gene geen glas etc in het gezicht oid krijgt ;). Meestal zijn de zeiltjes ook doorzichtig, zodat het slachtoffer toch nog enigsinds kan zien wat er gebeurd.

bedankt voor al je toelichtingen maar het bijschrift bij de foto was anders bedoeld.........hoe het werkt bij de brandweer weet ik ondertussen al wel ;)

firemanr

• Gast
Reactie #86 Gepost op: 21 oktober 2007, 00:32:20
bedankt voor al je toelichtingen maar het bijschrift bij de foto was anders bedoeld.........hoe het werkt bij de brandweer weet ik ondertussen al wel ;)

Oh ja? ::) ::) 8) 8) ;D ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 21 oktober 2007, 17:54:37
Ook gezichten van brandweermannen zijn tegenwoordig niet meer heilig....  :D

http://www.arrestatieteam.nl/forum/viewtopic.php?t=5935&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

William206

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #88 Gepost op: 5 november 2007, 19:59:24
Ook gezichten van brandweermannen zijn tegenwoordig niet meer heilig....  :D

http://www.arrestatieteam.nl/forum/viewtopic.php?t=5935&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

ff waarschuwen: deze link bevat een schokkende foto!!!! Voor degene die hier niet zo tegen kunnen, aangeraden om niet te kijken. Palmpie, kun je niks aan doen want die foto's zijn later geplaatst dan jij die link hier hebt geplaatst.
Zelf heb ik er gelukkig geen problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat er mensen op dit forum kijken die niet zo goed tegen dit soort foto's kunnen...

Brandweer-ZH18-402

• Senior gebruiker
  • Manschap
Reactie #89 Gepost op: 5 november 2007, 20:20:27
ff waarschuwen: deze link bevat schokkende foto's!!!! Voor degene die hier niet zo tegen kunnen, aangeraden om niet te kijken. Palmpie, kun je niks aan doen want die foto's zijn later geplaatst dan jij die link hier hebt geplaatst.
Zelf heb ik er gelukkig geen problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat er mensen op dit forum kijken die niet zo goed tegen dit soort foto's kunnen...

't gaat denk trouwens om 1 foto hoor ;).
 Na er staat duidelijk bij dat het om een oefening gaat... duss.... ;)