C2000 portofoons

Auteur Topic: C2000 portofoons  (gelezen 18856 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #30 Gepost op: 7 juni 2006, 09:09:30
Waren ze maar doorgeladen.  :( :P


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #31 Gepost op: 7 juni 2006, 12:06:46
Waren ze maar doorgeladen.  :( :P

 ;D doorladen is niet goed voor de batterij ;) :D

Ik brief ook maar door wat de instructies waren die ik heb gehad. Daarin werd gezegd dat het ongeoorloofd bezit van een c2000 porto gelijk staat aan wapenbezit. Daarmee worden niet de porto's gelijk gesteld aan wapens, maar het bezit ervan wordt als zodanig opgevat en gestraft. (Maar dat had iedereen al door, toch :D )
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Bart S

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 7 juni 2006, 12:14:15
Hoeveel van de mensen die hier op beroeps of vrijwillige basis gebruik maken van C2000 controleren hun apparatuur op aftappen? De porto is toch veilig? Maar een zendertje bij het speakertje van de juiste porto en je kan alles meeluisteren.

Denk niet dat de baas het op prijs stelt als ik bij aanvang van elke dienst eerst mijn porto even openschroef ;)


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #33 Gepost op: 7 juni 2006, 16:43:58
Denk niet dat de baas het op prijs stelt als ik bij aanvang van elke dienst eerst mijn porto even openschroef ;)

precies, dat is niet te doen. Daardoor creeer je al een veiligheidslek. Iedereen verliest de porto wel eens uit het oog. In de tussentijd wordt je batterij vervangen door een exemplaar met zender. (ik weet niet of die er zijn, maar die zijn vast te maken)

Ik weet het is James Bond, het is vergezocht, etc,etc. Ik wil er alleen maar mee aangeven dat, als je de juiste (of eigenlijk de verkeerde) belangen, de middelen en de mogelijkheden hebt, je relatief simpel om de beveiliging heen komt.

Ik zeg het nog maar eens, niets is veilig. Het klinkt mooi, maar heb altijd een gezond wantrouwen :D

Tot zover double-o-peebee ;) 8)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


frankj

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 25 juni 2006, 17:19:52
Alweer een advertentie op marktplaats waar een complete C2000 set wordt aangeboden door ene mr.telecom
tik bij de zoekmachine maar eens advertentienummer 3989897313 in. En maar stug proberen dat ding te verkopen,
terwijl je er niets aan hebt. ( Is dit geen oplichting ??? )


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #35 Gepost op: 25 juni 2006, 19:17:03
Ik zit niet heel erg in de materie, maar biedt hij wel een C2000-set aan??? Ik zie namelijk alleen maar staan dat hij een Tetra-porto te koop aanbiedt. Ik dacht dat Tetra voor meer geschikt was dan alleen C2000. Ik weet niet of je er uberhaupt wat aan hebt, maar misschien zit ik er helemaal naast hoor!
greetz,  Enrique


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #36 Gepost op: 25 juni 2006, 20:37:42
Alweer een advertentie op marktplaats waar een complete C2000 set wordt aangeboden door ene mr.telecom
tik bij de zoekmachine maar eens advertentienummer 3989897313 in. En maar stug proberen dat ding te verkopen,
terwijl je er niets aan hebt. ( Is dit geen oplichting ??? )


Of het is gewijzigd of je hebt het niet gelezen....

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/telecommunicatie/portofoons/39899304.html%3Freturn%3DeJwlytEKwiAUgOF3GWyXmrqRKRL1JocSFG0e9ECr6N1zdPd%252F8IMR5hPNwTYj5GKG5qHegg1EaDhPBf3KHlATYQagxtbM%252FwvDgOctOzHdm6MyqosY1TVTj3fEPbee%252BjRLvePVMSt9XHalZxd5qtBRWuySEzox2O8PKD0sbg%253D%253D%26df%3D1
    
motorola tetra portofoon compleet met carkit



Dit is dus geen C2000 set!


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #37 Gepost op: 26 juni 2006, 17:51:20
Alweer een advertentie op marktplaats waar een complete C2000 set wordt aangeboden door ene mr.telecom
tik bij de zoekmachine maar eens advertentienummer 3989897313 in. En maar stug proberen dat ding te verkopen,
terwijl je er niets aan hebt. ( Is dit geen oplichting ??? )

Volgens mij heb jij je bril schoongemaakt met een plakkie Ham (zou Ron zeggen ;) ). Waar staat dat het een C2000 portofoon is?
Tetra hoeft niet meteen C2000 te zijn.


frankj

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 26 juni 2006, 23:57:02
heeft ie toch zeker zijn advertentie veranderd


Kenwood

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 19 juli 2006, 09:58:57
;D doorladen is niet goed voor de batterij ;) :D

Ik brief ook maar door wat de instructies waren die ik heb gehad. Daarin werd gezegd dat het ongeoorloofd bezit van een c2000 porto gelijk staat aan wapenbezit. Daarmee worden niet de porto's gelijk gesteld aan wapens, maar het bezit ervan wordt als zodanig opgevat en gestraft. (Maar dat had iedereen al door, toch :D )



Dan heb je de instructie niet goed begrepen-))  Een C2000 porto moet je behandelen als een vuurwapen. Dit heeft te maken met de veiligheidsaspect.
BV. Verlies en/o diefstal.

Maar je kan er wel hard mee slaan..das waar