Middelbrand School - Hoofddorp 28-05-2006

Auteur Topic: Middelbrand School - Hoofddorp 28-05-2006  (gelezen 2791 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #10 Gepost op: 28 mei 2006, 22:17:07
Mark644 was ook ter plaatse, inclusief foto's, als het me lukt plaats ik straks wat, tis alleen niet zoveel bijzonders wat ik heb, toen ik aankwam zag ik al geen rook meer, dus ik denk dat ze het redelijk vlug neer hebben geslagen.  :)

Bart waar stond jij als ik vragen mag? Zijn we elkaar misschien onbewust tegen het lijf gelopen, ik was in ieder geval die kleine kwibus bij de afzetting bij die blonde agente naast de ovd en ovd-p auto  ;)

Stond jij niet met die kleine camera? ik liep weg toen de TS van N-Vennep wegging en vlak daarna de HW ( heb je gelijk het tel.nr. van deze aardige blonde diender?  ;))
Ik zag er ook nog eentje lopen met een KonicaMInolta tas met bijbehorende SLR camera
K1
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Bart S

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 28 mei 2006, 22:20:45
Hé Bartje S,

Mooie plaatjes man ben niet anders van je gewend.

Greetz.

Hey daar hebben we Supermario ;D

Dank voor de complimenten... je krijgt de rest van de week wel ;)


Laterrrrrr


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Reactie #12 Gepost op: 28 mei 2006, 22:38:57
Stond jij niet met die kleine camera? ik liep weg toen de TS van N-Vennep wegging en vlak daarna de HW ( heb je gelijk het tel.nr. van deze aardige blonde diender?  ;))
Ik zag er ook nog eentje lopen met een KonicaMInolta tas met bijbehorende SLR camera
K1

;D
Dat was ik inderdaad
Dan was jij zeker die persoon in de jas met brandweer logo of iets dergelijks erop?
Ik bedacht me pas (te) laat dat dat misschien wel een van de K3'ers kon zijn..  :)


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #13 Gepost op: 29 mei 2006, 00:08:24
en bij deze nog een plaatje van K1 i.v.m. afwezigheid van K3

en ze zijn niet slecht voor met die oude 10D...... ;D


K1 en Bart (B-one)

Bedankt mannen  voor het waarnemen voor het maken van de foto's
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #14 Gepost op: 29 mei 2006, 07:02:56
En weer was ik niet in de buurt , waarom gebeurd zoiets niet als ik in de buurt ben :'( :-\ :'( :-\