Middelbrand School - Hoofddorp 28-05-2006

Auteur Topic: Middelbrand School - Hoofddorp 28-05-2006  (gelezen 2796 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Gepost op: 28 mei 2006, 16:23:00
Weer een klusje voor K3.......:

16:22:24 28-05-06  -GROUP- BR 1 BINNENBRAND ONDERWIJS (NB Brand: middel,brand) Hoofdvaart College HOOFDWEG-WEST 709 School HFD 647 677 693
   0101602 BRW Haarlemmermeer (Hoofddorp) (OvD Spoed)
   0101703 BRW Haarlemmermeer (Lisserbroek) (GM/AB 677)
   0101719 BRW Haarlemmermeer (Lisserbroek) (Kazernealarm)
   0101805 BRW Haarlemmermeer (Nieuw-Vennep) (TS 647)
   0101818 BRW Haarlemmermeer (Nieuw-Vennep) (Lichtkrant Beroeps)

--------------------------------------------------------------------------------
 
16:18:01 28-05-06  -GROUP- BR 1 BINNENBRAND KANTOOR Hoofdvaart College HOOFDWEG-WEST 709 School HFD 644 651C
   0101606 BRW Haarlemmermeer (Hoofddorp) (TS 644)
   0101608 BRW Haarlemmermeer (Hoofddorp) (HW 651)
   0101610 BRW Haarlemmermeer (Hoofddorp) (HW 651 - HV3 681)
   0101611 BRW Haarlemmermeer (Hoofddorp) (TS 644 - DW 654)
   0101619 BRW Haarlemmermeer (Hoofddorp) (Kazernealarm)




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2006, 16:26:55
gaan we weer, vorige keer was het niets daar, mocht het nou nog groter worden, dan gaat jeroentje ff fietsen  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2006, 16:30:38
Bart ff bellen....die woont er tegen over ;D


Bart S

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2006, 17:25:42
Bart ff bellen....die woont er tegen over ;D

Bart is inderdaad niet veel later zijn huisje uit gerookt.... plaats strakkies wel ff een foto... ;)

Overigens was het dit maal een hele echte uitslaande brand...


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2006, 17:56:35
Mark644 was ook ter plaatse, inclusief foto's, als het me lukt plaats ik straks wat, tis alleen niet zoveel bijzonders wat ik heb, toen ik aankwam zag ik al geen rook meer, dus ik denk dat ze het redelijk vlug neer hebben geslagen.  :)

Bart waar stond jij als ik vragen mag? Zijn we elkaar misschien onbewust tegen het lijf gelopen, ik was in ieder geval die kleine kwibus bij de afzetting bij die blonde agente naast de ovd en ovd-p auto  ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2006, 18:10:55
Mark644 was ook ter plaatse, inclusief foto's, als het me lukt plaats ik straks wat, tis alleen niet zoveel bijzonders wat ik heb, toen ik aankwam zag ik al geen rook meer, dus ik denk dat ze het redelijk vlug neer hebben geslagen.  :)

Bart waar stond jij als ik vragen mag? Zijn we elkaar misschien onbewust tegen het lijf gelopen, ik was in ieder geval die kleine kwibus bij de afzetting bij die blonde agente naast de ovd en ovd-p auto  ;)

Klein verslagje... na de melding gelijk uit het raam gekeken en inderdaad wat rook. Naar buiten gegaan en na een paar meter was er wat glasgerinkel te horen waarna de rook ineens giga toenam (het moment dat ie uitslaand werd). Toen teruggegaan naar huis en fotospullen gepakt. Toen ik aankwam gingen inmiddels de eerste srtralen erop. Hij was nog uitslaand maar slecht te fotograferen door de aanwezige bossages. Inmiddels werd iedereen door de politie op afstand gezet en ben ik omgelopen naar de zuidzijde om nog een paar plaatjes te schieten. Vervolgens nog even een babbeltje gemaakt met een paar collega's (;)) en inmiddels was het allemaal al onder controle.

Groeten van K drie-en-een-half ;D









Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2006, 18:36:12
Mooie plaatjes, vooral die 1e, die "actie" heb ik net gemist  :P
Ik ben in 1e instantie naar de noordkant gegaan.. bij nader inzien was de zuidkant toch slimmer geweest omdat ik nu vanachter de linten alleen maar achterkanten van de voertuigen op de foto heb  ;D  Nadat de lintjes weggehaald waren nog even de resterende voertuigen op de gevoelige plaat gezet, nu ze er toch zo mooi bij stonden.

Ik zag die 13-175 overigens eerst nog keihard de verkeerde kant op scheuren, deden ze netjes  :P
Scheurden de hoofdweg op richting Nieuw-Vennep om 2 tellen later weer heel vlug terug te gaan

En bij deze mijn `allereerste' foto'tjes, niet alles was even goed gelukt helaas;

Vanachter het lint:


Na afloop:


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #7 Gepost op: 28 mei 2006, 19:43:15
Klein verslagje... na de melding gelijk uit het raam gekeken en inderdaad wat rook. Naar buiten gegaan en na een paar meter was er wat glasgerinkel te horen waarna de rook ineens giga toenam (het moment dat ie uitslaand werd). Toen teruggegaan naar huis en fotospullen gepakt. Toen ik aankwam gingen inmiddels de eerste srtralen erop. Hij was nog uitslaand maar slecht te fotograferen door de aanwezige bossages. Inmiddels werd iedereen door de politie op afstand gezet en ben ik omgelopen naar de zuidzijde om nog een paar plaatjes te schieten. Vervolgens nog even een babbeltje gemaakt met een paar collega's (;)) en inmiddels was het allemaal al onder controle.

Groeten van K drie-en-een-half ;D

*knip*
Mooie platen Bart!  :D
343, never forget.


supermario

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #8 Gepost op: 28 mei 2006, 21:15:49
Klein verslagje... na de melding gelijk uit het raam gekeken en inderdaad wat rook. Naar buiten gegaan en na een paar meter was er wat glasgerinkel te horen waarna de rook ineens giga toenam (het moment dat ie uitslaand werd). Toen teruggegaan naar huis en fotospullen gepakt. Toen ik aankwam gingen inmiddels de eerste srtralen erop. Hij was nog uitslaand maar slecht te fotograferen door de aanwezige bossages. Inmiddels werd iedereen door de politie op afstand gezet en ben ik omgelopen naar de zuidzijde om nog een paar plaatjes te schieten. Vervolgens nog even een babbeltje gemaakt met een paar collega's (;)) en inmiddels was het allemaal al onder controle.

Groeten van K drie-en-een-half ;D

http://home.quicknet.nl/qn/prive/b.sanberg//foto/Brand/1.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/b.sanberg//foto/Brand/2.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/b.sanberg//foto/Brand/3.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/b.sanberg//foto/Brand/4.jpg


Hé Bartje S,

Mooie plaatjes man ben niet anders van je gewend.

Greetz.

Bericht even aangepast....  waardoor de foto's niet opnieuw getoond worden en de het citaat klopt ;)  RdC
Hij die gaat groet u allen.


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #9 Gepost op: 28 mei 2006, 22:11:53
en bij deze nog een plaatje van K1 i.v.m. afwezigheid van K3

en ze zijn niet slecht voor met die oude 10D...... ;D


[verwijderd door de beheerder]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto