Mercedes Sprinter voor Oenema Heerenveen, met Visser/Ambulanzmobile opbouw!

Auteur Topic: Mercedes Sprinter voor Oenema Heerenveen, met Visser/Ambulanzmobile opbouw!  (gelezen 5804 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marc

• Forum gebruiker
Vorige week is bij Ambulancedienst Oenema te Heerenveen deze nieuwe Mercedes Sprinter in gebruik genomen.
Het betreft een 316 Cdi met Visser/Ambulanzmobile opbouw. Kenmerkend is de extra verhoging in het dak.
De twee wit gekleurde rondjes boven aan de achterdeuren zijn remlichten en geen blauwe leds.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
apart  :o
mooie platen trouwens!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
standplaats Lemmer

Marc

• Forum gebruiker
@ Thijs,

De wagen heeft standplaats Heerenveen! Er zijn namelijk een aantal wijzigingen doorgevoerd te weten.
Post Heerenveen: Ambu's 21, 28 en 45
Post Wolvega: Ambu 29
Post Lemmer: Ambu's 44 en 27

Reserve wagen 50 staat, indien die niet nodig is in Heerenveen.

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
oke dat wist ik niet

ikkuh

• Forum gebruiker
@ Thijs,

De wagen heeft standplaats Heerenveen! Er zijn namelijk een aantal wijzigingen doorgevoerd te weten.
Post Heerenveen: Ambu's 21, 28 en 45
Post Wolvega: Ambu 29
Post Lemmer: Ambu's 44 en 27

Reserve wagen 50 staat, indien die niet nodig is in Heerenveen.
En wanneer wordt de 50 vervangen?
die is namelijk ouder dan de  oude 45.

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
zitten er verder geen blauwe leds/lampen aan de achterkant? de zwaaibalk is door achteropkomend verkeer slecht of niet te zien lijkt het?
wat is het nut van die extra opbouw? is het een gastank zoals je wel bij die stadsbussen ziet? het ziet er wel apart uit.

Karim

• Gast
zitten er verder geen blauwe leds/lampen aan de achterkant? de zwaaibalk is door achteropkomend verkeer slecht of niet te zien lijkt het?
wat is het nut van die extra opbouw? is het een gastank zoals je wel bij die stadsbussen ziet? het ziet er wel apart uit.

Misschien issie speciaal gemaakt voor hele lange collega's  :P

Overigens denk ik die die kleine ledstreepjes (die in 't midden dus) wel blauw zullen zijn, of niet marc ?

Jelmer

• Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
Mijn interpretatie van de lichten aan de achterkant is, dat de in een rondje geplaatste leds's richting aanwijzers zijn. En dat de rechthoekige led vlakken blauw flitsen, en daar binnen zitten weer 2 gewone werklampen. Het klinkt niet echt duidelijk volgens mij, maar volgens mij zitten er zeker wel blauwe ledlitsers aan de achterkant.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Inderdaad, de twee langwerpige zijn blauw, de twee ronde zijn oranje en de twee vierkanten zijn werklichten
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !