Mercedes Sprinter voor Oenema Heerenveen, met Visser/Ambulanzmobile opbouw!

Auteur Topic: Mercedes Sprinter voor Oenema Heerenveen, met Visser/Ambulanzmobile opbouw!  (gelezen 5756 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Zal ik even tekst en uitleg geven :)

op de achterkant zijn de twee rechthoekige leds blauw, de ronde zijn rood (voor de remlichten) en de overige twee zijn de werklampen. Wat betreft die "bochel", dit is een verhoging van het dak zodat binnenin meer sta ruimte is gecreeerd.

Zou..kan iederen weer gerust ademhalen ;D


Karim

  • Gast
doe nu niet zo eigenwijs als marc zeg dat er geen LEDJES achterop zitten is het ook zo ;)

Zal ik even tekst en uitleg geven :)

op de achterkant zijn de twee rechthoekige leds blauw, de ronde zijn rood (voor de remlichten) en de overige twee zijn de werklampen. Wat betreft die "bochel", dit is een verhoging van het dak zodat binnenin meer sta ruimte is gecreeerd.

Zou..kan iederen weer gerust ademhalen ;D

 ::)


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Ja, hij heeft alleen gezegt dat de rondjes geen blauwe led's waren  ;)

www.begrijpendlezen.nl


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Jongens,...geen ruzie maken ???


Karim

  • Gast
Jongens,...geen ruzie maken ???

Jawel, maar 'r maar 'n flinke vechtpartij van, en dan het liefst in Heerenveen, zodat die ambu terplaatse moet komen en we allemaal die verlichting kunnen zien  :P

Overigens maken wij geen ruzie hoor, we halen alleen de nutteloze opmerking van ambu ZH18-194 onderuit.  ;)


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Jawel, maar 'r maar 'n flinke vechtpartij van, en dan het liefst in Heerenveen, zodat die ambu terplaatse moet komen en we allemaal die verlichting kunnen zien  :P
ik ben er al vlakbij  ;D


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
nog meer stahoogte? lange jongens die friezen.

 8)


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
nog meer stahoogte? lange jongens die friezen.

 8)
Nee joh, ze zetten de brancard recht op :D


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
nog meer stahoogte? lange jongens die friezen.

Ken je Grutte Pier niet? ;D


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Ken je Grutte Pier niet? ;D
Ik ken het verhaal wel, maar even voor de rest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Pier