Lugubere vondst tijdens Duikoefening - Rotterdam 30-05-2006

Auteur Topic: Lugubere vondst tijdens Duikoefening - Rotterdam 30-05-2006  (gelezen 6381 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Michelle1983

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2006, 11:15:05
Vroeg me eigenlijk nog één ding af, staan de voertuigen hier nu opgesteld langs de Posthumalaan? Dan weet ik zeker dat m'n oriëntatie bij het Luxor nog een beetje klopt.


Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2006, 11:58:07
Sinds een tijd gebeurt het steeds vaker dat op tv, beelden worden getoond die je een paar jaar geleden nooit zou zien.
Dit fenomeen wordt hier in de regio ook wel de "SBS factor" genoemd, daarmee wordt bedoeld dat de beelden steeds harder worden.  Dit fenomeen vindt voornamelijk  bij de commerciële omroepen plaats.  Hier draait het om de kijkcijfers.

De publieke omroepen houden het over het algemeen heel netjes.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2006, 12:37:40
Sinds een tijd gebeurt het steeds vaker dat op tv, beelden worden getoond die je een paar jaar geleden nooit zou zien.
Dit fenomeen wordt hier in de regio ook wel de "SBS factor" genoemd, daarmee wordt bedoeld dat de beelden steeds harder worden.  Dit fenomeen vindt voornamelijk  bij de commerciële omroepen plaats.  Hier draait het om de kijkcijfers.

De publieke omroepen houden het over het algemeen heel netjes.




het is niet alleen bij SBS... het gebeurt overal nu.... en het zal denk ik alleen maar harder worden.

Vroeg me eigenlijk nog één ding af, staan de voertuigen hier nu opgesteld langs de Posthumalaan? Dan weet ik zeker dat m'n oriëntatie bij het Luxor nog een beetje klopt.

Voertuigen staan niet op de Posthumalaan. Maar wel bij het luxor  ;)


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #13 Gepost op: 31 mei 2006, 13:50:51
Hebben de duikers hier in Eindhoven ook eens gehad bij een oefenduik. Ze hadden een wrak in het Eindhovens kanaal gedumpt en bij het zoeken stuitten ze op een auto welke al langer in het kanaal lag. In de auto het lijk van een al geruime tijd vermiste man.

Op de foto in de krant was het slachtoffer niet te zien, gelukkig maar was namelijk geen beste aanblik.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #14 Gepost op: 31 mei 2006, 16:31:42
Ook de Metro vond het nodig om een foto met het slachtoffer in de kofferbak groot op de voorpagina te plaatsen. Had van mij niet echt gehoeven...  :-\
(In tegenstelling tot de Spits die helemaal geen foto had... opvallend?)

Vind trouwens de de jongens van de mediaTV de foto netjes en onopvallend hebben bewerkt maar toch voorkomen hebben dat er schokkende beelden te zien zijn!!


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2006, 17:24:02
Ook de Metro vond het nodig om een foto met het slachtoffer in de kofferbak groot op de voorpagina te plaatsen. Had van mij niet echt gehoeven...  :-\
(In tegenstelling tot de Spits die helemaal geen foto had... opvallend?)

Vind trouwens de de jongens van de mediaTV de foto netjes en onopvallend hebben bewerkt maar toch voorkomen hebben dat er schokkende beelden te zien zijn!!

Bedankt... We proberen dat zo veel mogelijk.... het was niet echt een prettig gezicht!

En dat de spits geen foto heeft kan misschien kloppen.. hun plaatsen meestal geen foto's van dit soort dingen... of hebben gewoon weg niks aangeleverd gekregen...  ;)


Michelle1983

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 31 mei 2006, 21:04:36
Voertuigen staan niet op de Posthumalaan. Maar wel bij het luxor  ;)

Dan is het denk ik toch de parkeerplaats achter het Luxor, twijfelde maar zag een gebouw aan voor het Luxor terwijl het dat niet is volgens mij :)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2006, 21:50:01
Dan is het denk ik toch de parkeerplaats achter het Luxor, twijfelde maar zag een gebouw aan voor het Luxor terwijl het dat niet is volgens mij :)

Je kijkt vanaf de postuma laan naar het gebouw las palmas (met die hef steiger). Het rode gebouw op de foto is Montevideo. En tussen montevideo en Las palmas zie je hotel New York.  :)


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2006, 23:07:05
Je kijkt vanaf de postuma laan naar het gebouw las palmas (met die hef steiger). Het rode gebouw op de foto is Montevideo. En tussen montevideo en Las palmas zie je hotel New York.  :)

Bedankt vriend  ;D zo kan je het ook zeggen

Dan is het denk ik toch de parkeerplaats achter het Luxor, twijfelde maar zag een gebouw aan voor het Luxor terwijl het dat niet is volgens mij :)

De foto;s zijn vanaf het luxor genomen...  ;)


Michelle1983

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 1 juni 2006, 00:51:39
Allebei bedankt :) nu ben ik er helemaal uit. Heb er een hekel aan als ik weet dat ik het wel herken maar niet precies kan plaatsen :D