Als er een eigenwijs is ben jij het want zelfs als je gelijk krijgt (ten onrechte maar dat hebben JVO en ik even via PM aan elkaar uitgelegd) zul je door mekkeren maar troost je Karim je hebt helemaal gelijk
In mijn hechte vriendengroep zitten toevallig ook 2 agenten, dus ik heb die discussie al duizende malen gevoerd.
Die motoragent mag/mocht voor uitvoering van zijn taak even dat rode licht meepakken, met of zonder OGS. Zolang 't maar voor de uitoefening van z'n taak was.
Wellicht zag iets/iemand (langs)rijden en wou ie dat even van dichterbij controleren, en dat is zijn goed recht als agent. En daar hoeft ie zich echt niet over te verantwoorden tegen een of andere mediageile journalist met 'n grote mond.
Maar wat nu 't leuke van zo'n discussiebord op internet is is dat je beide 'n andere mening mag hebben, en dat je ook beide mag/kan denken dat jij degene bent die gelijk heeft, wat dat denken we allebei dus.
Maar om dan met opmerkingen te komen als "ja hoor, troost je je hebt helemaal gelijk jong" en dat soort dom commentaar maken je in mijn ogen maar 'n zielig figuur.
Goed, we denken allebei dat we gelijk hebben, mag toch op zo'n internetforum ? Maar laat die domme opmerkingen dan weg.