Statement

Auteur Topic: Statement  (gelezen 4319 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Target77

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 7 juni 2006, 20:26:10
Moet toegeven dat het een beetje lijkt op prijsschieten.....  ;)

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #21 Gepost op: 7 juni 2006, 22:12:07
wat erachter zit en niet duidelijk is, waarom ze stoïcijns doorvraagt

ik ben studente gegradueerde en de orthopedagogie en ik moet voor school een vraag, of iets waar je de mening van anderen wilt, op forum plaatsen.

Duidelijk toch!
De uitleg waarom ze de vragen stelt heeft ze allang gegeven!
  Ta

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #22 Gepost op: 7 juni 2006, 22:14:41
Ik wil weten hoe jullie denken van het feit dat jongeren die criminele feiten gepleegd hebben, vrij kunnen rond lopen en risicio's vormen voor de maatschappij, omdat er geen plaats meer is in jeugdgevangenissen.

Ja,je kan moeilijk blijven bijbouwen om de crimineeltjes op te sluiten...
Ik zou ze liever van de straat hebben,maar geen plek is geen plek.

Ga hoogstens terug in de tijd en creëer een soort van strafkamp ofzo,dat bestaat in Polen nog,dus waarom niet hier.
  Ta

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #23 Gepost op: 7 juni 2006, 22:17:01
Wat vinden jullie van het feit dat jongeren met gedragproblemen in jeugdgevangenissen zitten en niet de gepaste begeleiding krijgen om terug in de maatschappij te integreren.

Gedragsproblemen die dus gevolgen voor de buitenwereld hebben??

Als ze gedragsproblemen hebben die zich dus in criminaliteit uiten vind het het een prima begin om ze in de cel te plaatsen. Na verloop van tijd kan daar dan gepaste begeleiding aan toe gevoegd worden.

Als het gaat om jongeren met gedragsproblemen die niet de criminele kant op gaan,maar in de cel komen omdat ze onhandelbaar zijn,dan ben ik het daar niet mee eens.
  Ta

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #24 Gepost op: 7 juni 2006, 22:22:42