Verbaasd me niets..zeer vervuild medium. Flauwe discussies met nog flauwere antwoorden. Dit PB is toch een stuk serieuzer (mwaahh) en betrouwbaarder. Laten we zeggen dat het niveau gemiddeld net even iets hoger ligt!
Persoonlijk vind ik het geen gemis dat het ambu PB ter ziele is gegaan....rust zacht!
"Dit prikbord is tijdelijk uitgeschakeld"
Het prikbord is dus niet opgeheven, maar tijdelijk uitgeschakeld, waarschijnlijk is Jochem (de moderator) met vakantie ofzo en dat gooit ie 't dicht zodat 't niet kan ontaarden in scheldpartijen door 'n paar zielige figuren die daar de boel nogal eens proberen te verpesten.
Dat 't niveau daar inderdaad niet altijd even hoog ligt ben ik 't met je eens, maar vind 't toch wel leuk om ook daar af en toe eens te posten, en ook interessante artikelen op 't gebied van regels en richtlijnen en dergelijke komen daar nogal eens voorbij.
Een ook voor vragen aan collega's elders uit 't land kan je daar wel terecht, want d'r komen er daar meer als hier op 't minder bekende hv forum.
Zo had ik eens de vraag of iemand nog 'n PHTLS boek (Engelse versie) te koop had, en binnen 2 dagen had ik wat kunnen regelen met iemand van de RAVU, toch leuk zoiets.
En je ziet daar ook vaker de wat simpelere vragen van gewoon nieuwsgierige/geinteresseerde mensen voorbij komen, 't meerdendeel dat hier op 't forum zit weet toch al een beetje van de ambu af, maar op 't prikbord beantwoord ik toch nog met enige regelmaat vragen over het rijden met sirene, de groene lamp, waarom ze/we soms ergens lang stilstaan (VWS) en dat soort dingen.