Statement

Auteur Topic: Statement  (gelezen 4311 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Stephanie Claeys

• Gast
Gepost op: 5 juni 2006, 22:03:20
hoi,

Ik had graag jullie mening gehad over volgend statement:
"jongeren die criminele feiten gepleegd hebben, worden niet geļnterneerd wegens plaatsgebrek"

Dank u,

Stephanie

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2006, 01:11:58
hoi,

Ik had graag jullie mening gehad over volgend statement:
"jongeren die criminele feiten gepleegd hebben, worden niet geļnterneerd wegens plaatsgebrek"

Dank u,

Stephanie

En waarom zou je daar graag mijn mening over willen hebben?

Wat bedoel je met geinterneerd? is dat een huis van bewaring, een politiecel, of een jeugdgevangenis, jeugdinrichting, of nog iets anders?
Ik heb er trouwens geen mening over... ik ben namelijk niet op de hoogte van de capaciteit en de hoeveelheid verdachtes die er eventueel overschieten...   ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Stephanie Claeys

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2006, 13:57:05
Hey,

Om te antwoorden op je vraag; ik ben studente gegradueerde en de orthopedagogie en ik moet voor school een vraag, of iets waar je de mening van anderen wilt, op forum plaatsen.
Ik wil weten hoe jullie denken van het feit dat jongeren die criminele feiten gepleegd hebben, vrij kunnen rond lopen en risicio's vormen voor de maatschappij, omdat er geen plaats meer is in jeugdgevangenissen.

Stephanie

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #3 Gepost op: 6 juni 2006, 14:01:49
Hey,

Om te antwoorden op je vraag; ik ben studente gegradueerde en de orthopedagogie en ik moet voor school een vraag, of iets waar je de mening van anderen wilt, op forum plaatsen.
Ik wil weten hoe jullie denken van het feit dat jongeren die criminele feiten gepleegd hebben, vrij kunnen rond lopen en risicio's vormen voor de maatschappij, omdat er geen plaats meer is in jeugdgevangenissen.

Stephanie
Dan is het een vrij suggestieve stelling... ik ben bang dat je hier geen andere reactie op krijgt dan: Ik vind dat het niet kan, en politie en justitie moeten er iets aan doen.... ::) Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand wel graag overlast heeft van criminele jongeren die eigenlijk al binnen hadden moeten zitten ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Stephanie Claeys

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2006, 13:54:46
Ik zal een andere vraag stellen.
Wat vinden jullie van het feit dat jongeren met gedragproblemen in jeugdgevangenissen zitten en niet de gepaste begeleiding krijgen om terug in de maatschappij te integreren.

Gast

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 7 juni 2006, 14:00:44
Een stelling die niet onderbouwd is, althans wordt niet door jou met behulp van achtergrond-informatie gesteund. Er is geen verwijzing naar een artikel of publicatie op basis waarvan je je stelling lanceert.

Willen weten betekent niet antwoord krijgen.

Ik vermoed, net zoals JVO, dat je door je manier van vraagstelling je inhoudelijk weinig tot geen antwoord zult krijgen, slechts opmerkingen over de manier waarop jij je profileert.

Zoals ook bij deze.

Stephanie Claeys

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 7 juni 2006, 16:08:06
ok,
helemaal iets anders dan: Euthanasie bij kinderen, bent u daar voor of tegen en waarom?
Ik denk dat daar toch wel en mening kan gevormd worden?

Gast

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 7 juni 2006, 19:08:40
Kansloos.

Op deze losse flodders zul jij geen antwoord krijgen. Het leidt tot niets, zal geen resultaat opleveren.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 7 juni 2006, 19:28:57
Nou nou, ze hoeft niet gelijkt afgekat te worden, er kan ook normaal gezegd worden dat dit tot geen/weinig reacties gaat leiden  :-\

7194

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 7 juni 2006, 19:33:37
Kansloos.

Op deze losse flodders zul jij geen antwoord krijgen. Het leidt tot niets, zal geen resultaat opleveren.
Deze reactie is pas kansloos. In plaats van af te wachten gelijk zo'n reactie neer knallen. Jammer, want op deze manier leidt het zeker tot niets.  ::)

Even on-topic.
Euthanasie bij kinderen. Dat is best een zware vraag. Ik zal niet direct voluit 'nee' of 'ja' roepen. Ik denk alleen wel dat er andere criteria gelden dan bij volwassenen.
Want ja, in hoeverre is een kind in staat dit zelf te beslissen? Wat zouden de motieven zijn voor ouders om zoiets te beslissen?