Tsja en mevrouw wou snel in de winkel zijn ofzo en nog voor de ambulance langs. Want mij kan je niet vertellen dat je een ambulance niet hoort of ziet. Een politievoertuig kan ik mij nog voorstellen deze kan achter een andere auto vandaan komen vooral die mercedes c voertuigen. Maar een ambulance. Ik geloof er niets van. Die vrouw is gewoon eigenwijs geweest en wou nog snel voor de ambulance langs en heeft de snelheid van dit spoedvoertuig verkeerd ingeschat.
Ik wordt erg verdrietig (en kwaad...
) van dit soort ongenuanceerde en domme berichten op het forum.......
Volgens mij vergeet jij dat bij dit vervelende ongeval er alleen maar slachtoffers zijn. Deze mevrouw, waarvan jij blijkbaar precies weet hoe zij zich heeft gedragen, heeft wel haar kind verloren!
......
Ik heb een beetje het gevoel dat je hier "populair" probeert te doen door voor de hulpverleners op te komen. Maar het lijkt me veel slimmer om gewoon niets te schrijven als je niet doorhebt hoe vervelend en triest een situatie kan zijn.
En (uit eigen ervaring) kan ik je zonder problemen vertellen dat zelfs de grootste hulpverleningsvoertuigen (van welke dienst dan ook) met de hardste sirene en meeste zwaailichten, nog over het hoofd gezien kunnen worden door andere verkeersdeelnemers.
Dat is een gegeven waar elke "spoed chauffeur" rekening mee moet houden door te anticiperen op plotseling opduikende auto's en onverwachte manouvres van voertuigen die keurig aan de kant lijken te gaan. Vervelend.... maar wel de realiteit!
Voor alle duidelijkheid : ik doe geen uitspraak over het wel of niet terecht zijn van de straf in dit geval. Ik kán dat gewoon niet beoordelen.
(sorry, ik reageer normaal niet zo op het forum maar hier vond ik dat toch wel even nodig.....)
groeten,
René de Caluwé