Politiebericht via P2000 in Flevoland - 10-06-2006

Auteur Topic: Politiebericht via P2000 in Flevoland - 10-06-2006  (gelezen 2829 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Gepost op: 10 juni 2006, 08:28:24
0700001 20:27:20 09-06-06 Attentie op verzoek politie Lelystad: Politie LLS is op zoek naar 8 jarig meisje Annelies. 1,30 meter lang, donkerblond halflang haar tot op schouder, roze t-shirt, witte 3/4 broek, op rood fietsje.
 :'(
dit is volgens mij de eerste keer dat dit is gedaan of niet soms




ltdoka

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2006, 08:58:52
Triest maar, vroeger gingen er ook wel dergelijke berichten over de scanner.... dan werden de luisteraars letterlijk gevraagd om mee uit te kijken naar iets of iemand en bij aantreffen de politie te bellen. Ik denk dat het helemaal zo gek niet is

Hoop dat het meisje gevonden is.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2006, 10:51:57
Ik vind het wel een goed idee, ik heb hier ook wel eens als ik ergens fiets en ze zoeken iemand, dat ze aan mij vragen of ik iets gezien of gehoord heb. Zal wel komen omdat het hier relatief een kleine gemeente is met weinig agenten 8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2006, 11:42:24
Ik vind het zeker ook wel een goed idee, veel mensen bijken toch ook naar de p2000 meldingen.

Dus ik denk dat deze vorm van oproep nog wel meer gebruikt zal worden. ;)

Hopelijk wordt/is dit meisje snel gevonden..  :-\
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2006, 10:19:39
Ik vind het zeker ook wel een goed idee, veel mensen bijken toch ook naar de p2000 meldingen.

Dus ik denk dat deze vorm van oproep nog wel meer gebruikt zal worden. ;)

Hopelijk wordt/is dit meisje snel gevonden..  :-\
Nog niet iedere regio draait volledig op P2000,en nog niet overal zijn de pagers uitgedeelt.Maar anders zou je brandweermensen ook zo,n oproep mee kunnen geven


ltdoka

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2006, 15:14:05
De nodige eenheden van de politie, maar ook de busmaatschappij, taxibedrijven en andere hulpverleninginstanties hebben vrijdagavond gezocht naar een 7-jarig meisje uit Lelystad. Net toen de helicopter van de KLPD de lucht in zou gaan, kwam de melding dat het meisje weer terecht was.

Ze werd thuisgebracht door de vader van een vriendinnetje. Daar was het meisje terechtgekomen, nadat ze eerder voor het laatst was gezien op de Gordiaan. Ze zei dat ze kwam spelen, maar toen ze op een gegeven moment nog niet was opgehaald, ging de vader polshoogte nemen en bracht het meisje uiteindelijk weer thuis.

Eind goed al goed


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2006, 02:00:16
De nodige eenheden van de politie, maar ook de busmaatschappij, taxibedrijven en andere hulpverleninginstanties hebben vrijdagavond gezocht naar een 7-jarig meisje uit Lelystad. Net toen de helicopter van de KLPD de lucht in zou gaan, kwam de melding dat het meisje weer terecht was.

Ze werd thuisgebracht door de vader van een vriendinnetje. Daar was het meisje terechtgekomen, nadat ze eerder voor het laatst was gezien op de Gordiaan. Ze zei dat ze kwam spelen, maar toen ze op een gegeven moment nog niet was opgehaald, ging de vader polshoogte nemen en bracht het meisje uiteindelijk weer thuis.

Eind goed al goed
Gelukkig maar :) Laatst ook nog op zoek geweest, 2 meisjes van 6... de stress/angst was van de gezichten van de ouders/grootouders/ooms/tantes etc te lezen.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2006, 12:07:40
Het niet mee kunnen luisteren met C2000 wordt als het grote voordeel gezien. Dit is echt zo'n puntje waarvan je zegt 'nu was het wel handig geweest'.  ;)


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2006, 18:23:31
Wat heb je eraan.
Je ziet nu toch de tekst?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #9 Gepost op: 13 juni 2006, 18:35:12
Wat heb je eraan.
Je ziet nu toch de tekst?

Staat toch een duidelijk signalement.  ::) Of bedoel je dat niet?