Opel omega ambulance.

Auteur Topic: Opel omega ambulance.  (gelezen 5520 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

SirMark

• HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 13 juni 2006, 20:08:11
Hoezo, ben je het zat hier??

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #11 Gepost op: 13 juni 2006, 21:38:01
Nee, dat zie je verkeerd Maarten. Het is kwalitatief veel beter, handiger, en vooral ook klantvriendelijker en veiliger om ambulanceposten in de buitengebieden op te heffen. Dan heb je tenminste een lekkere grote post in de centrumgebieden. :-X ::)

Bij voorkeur dan een cetrum van waaruit het buitengebied moeilijk te bereiken is door verkeerstechnische opstakels (Algerabrug)

Bij deze:
http://img50.imageshack.us/img50/8209/47amopelomegavissergjfh84931ia.jpg

Leuk dat je ook nog een stukje in die spiegel ziet, heeft wel wat.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

plato

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 14 juni 2006, 00:19:40
Waarom altijd zo moeilijk doen over de copyright? Ik bedoel, je kunt wel zeggen dat er copyright op zit, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo aangezien het vaak niet geregistreerd is. Snap dat het vervelend is als iemand ongevraagd je foto's gebrukt, maar als ik het goed begrijp zijn veel foto's hier ten behoeve van persoonlijke collecties, dus waarom die copyright dan, als je elkaar voort kunt helpen aan foto's? Maar misschien zie ik dit helemaal verkeerd, omdat ik zelf niet zo'n foto-verzamelaar ben.

Karim

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 14 juni 2006, 01:19:27
Waarom is de naam van dit topic en de openingspost opeens veranderd in "o"  ?  ???

jpht64

• Forum gebruiker
  • Verzamelaar van Ambulance en Politie materiaal
Reactie #14 Gepost op: 14 juni 2006, 12:25:57
Op deze pagina vind je een Omega Ambulance van Uden, jaren 80. ;)

http://www.swissrescue.ch/index.php?rubrique=our_world2&lang=f&pays=152

7194

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 14 juni 2006, 12:37:04
Waarom altijd zo moeilijk doen over de copyright? Ik bedoel, je kunt wel zeggen dat er copyright op zit, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo aangezien het vaak niet geregistreerd is. Snap dat het vervelend is als iemand ongevraagd je foto's gebrukt, maar als ik het goed begrijp zijn veel foto's hier ten behoeve van persoonlijke collecties, dus waarom die copyright dan, als je elkaar voort kunt helpen aan foto's? Maar misschien zie ik dit helemaal verkeerd, omdat ik zelf niet zo'n foto-verzamelaar ben.
Je hoeft helemaal niets te registreren. Zodra je afklikt met je fototoestel is die foto van jou en zit er direct copyright op. Dus ik zou niet weten waar je deze informatie vandaan hebt.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 14 juni 2006, 12:57:11
Waarom is de naam van dit topic en de openingspost opeens veranderd in "o"  ?  ???
Snap ik ook niet. Heb de naam weer even aangepast zodat iedereen weet waar het over gaat.

plato

• Forum gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 14 juni 2006, 13:28:05
Je hoeft helemaal niets te registreren. Zodra je afklikt met je fototoestel is die foto van jou en zit er direct copyright op. Dus ik zou niet weten waar je deze informatie vandaan hebt.

Wel als je een naam gebruikt als ambulance fotografie, deze naam moet je dan registreren, omdat je anders niet kunt weten dat die naam bij iemand hoort, niet dat dat hier het geval is.

N9213Q

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 14 juni 2006, 13:29:41

Internet is een geweldig medium waardoor je in een muisklik gegevens over heel de wereld kunt verzamelen. Tegelijkertijd is het ook een link meduim, omdat ALLES wat je plaatst niet meer onder jou "controle" is. Zo kan het dus gebeuren dat jou foto's bij iemand in zijn bestand komen die er heel andere dingen mee gaat doen dan jij zelf had gewild en was overeengekomen met desbetreffende instantie/dienst. En daar ben ik zeer fel op. Vragen mag altijd, uit jezelf opslaan/gebruiken (pikken dus) niet!

On topic.... ;D

plato

• Forum gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 14 juni 2006, 13:32:31

On topic.... ;D

Ik vind deze omega er nogal apart zien, net als trouwens zo'n personenauto-ambulance (of hoe noem je dat?) van mercedes.