25 oktober 2006 06.30-16.00 Oefening Ontsmettingsprocedure Rotterdam-Rijnmond

Auteur Topic: 25 oktober 2006 06.30-16.00 Oefening Ontsmettingsprocedure Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 1106 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Op woensdag 25 oktober 2006, tussen 06.30 en 16.00 uur is er een oefening Ontsmettingsprocedure in de regio Rotterdam-Rijnmond. Meer info heb ik vooralsnog niet...


greetz,  Enrique


Target77

  • Gast
Heeey grandioos....scheelt me weer een douchebeurt....  ;D ;D ;D


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Ben benieuwd wat het gaat worden, nucleair, chemisch en/of biologisch ?
Wellicht met het oog op een terroristische aanslag ?

Ah ja we gaat het vast horen ....
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Vorig jaar (of begin dit jaar?) was er een ontsmettingsoefening in Hoek van Holland. Toen ging het om een schip dat zakjes met gevaarlijke stoffen had opgevist, waardoor bemanningsleden onwel werden. Diverse zakjes spoelden aan op het strand van 's-Gravenzande en tegelijk moesten de gewonde en besmette so's met schepen van de KNRM, RPA en zeehavenpolitie naar de Berghaven in Hoek van Holland worden gebracht. Daar werden ze ontsmet.

Ik weet nog niks van het scenario/de locatie af van dit jaar, dus ook ik ben benieuwd....zogauw ik wat weet, horen jullie.
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Inmiddels meer info: de oefening zal plaatsvinden op oefenterrein Crailo..... >:(
greetz,  Enrique