Pfff, dat was me het dagje wel! Ik ben inderdaad met de fiets geweest, en we zouden in principe met het pontje van zwijndrecht maar puttershoek gaan. oke, wij fijn naar dat pontje fietsen... gaat ie pas om 13:30! (het was toen rond een uurtje of 11.) shit, wat nu... goed, dan maar naar de Heinenoordtunnel fietsen. Die tunnel onderdoor, en dan de weg zoeken. maar op een leuk punt waar je eigenlijk naar links moest, werden wij naar rechts gestuurd. het grote dwalen was begonnen... na zo'n anderhalf uur onderweg geweest te zijn (!!!) hadden we het eindelijk gevonden. De normale weg zou zo'n 22 kilometer geweest zijn volgens de routeplanner, wij hebben er nog wat kilometertjes aan vast geplakt...
De terugweg ging wel wat makkelijker dankzij oom agent die de weg wees: na 3 kwartier waren we weer retour zwijndrecht
maargoed, de dag zelf vond ik niet extreem hoogstaand... wij zijn naar de open dag in zuid holland zuid geweest. Het materieel wat er stond was precies wat je bij elke open dag ziet: paar surveillancewagens, wat ME doosjes en een aandat plisiebikes. Ook de overige hulpdiensten waren aanwezig met de standaard meuk. Sommige demo's waren wel leuk, altijd mooi om vliegende honden te zien zolang ze niet op jou af springen
De heli heb ik helaas gemist: hij vloog net weg toen wij aankwamen...
Maargoed, al met al toch een leuk daagje geweest! Met als toetje een aanrijding blikschade waar ik toevallig langs reed. Maar na bijna 50 km gefietst te hebben voel ik m'n benen niet echt meer...
@ simonST: ik was die ene met dat lange haar en die witte lens...