HV-diensten op je vakantielocatie

Auteur Topic: HV-diensten op je vakantielocatie  (gelezen 7209 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Gepost op: 12 juni 2006, 16:19:01
Weet niet of hij hier goed staat en ofdat de titel goed is maar anders moet een mod dat maar even veranderen.

Ook dit jaar zullen weer veel forumleden op vakantie gaan. Misschien is het leuk om hier een topic te maken waar je, als je dat wilt, informatie kunt inwinnen over de locatie waar je heengaat.

Ik zal zelf aftrappen. Ik hoop in begin jullie een weekje in Praag (=Tsjechië :P) te zitten. Dus heb je informatie over de hulpdiensten in Praag, bij voorkeur adressen van brandweerkazerne's, dan hoor ik dat graag!!

Ook ben ik benieuwd of je daar op de straat zomaar politie, ambu en brandweer kan fotograferen ofdat je daar problemen mee krijgt.

Alvast bedankt,

Peter

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2006, 17:32:35
Der zijn daar wel aparte route's waar tientallen ambulances per uur langs komen, voorral langs de rivier tussen de bruggen. Daar is vlakbij een ziekenhuis!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2006, 18:54:41
Nou ik ga 2 weekjes naar Drenthe.
In de buurt van Emmen.
Nu weet ik dat daar wat (geïmporteerde) forummers wonen. :P
 ;D

Karim

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2006, 19:03:01
Nog wat leuke oude foto topics :

Vakantiefoto's 2004
Vakantiefoto's 2005

Wellicht 'n idee om dit topic om te toveren in "Vakantiefoto's 2006" ?

Rooie

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 15 juni 2006, 14:24:17
Nou ik ga 2 weekjes naar Drenthe.
In de buurt van Emmen.
Nu weet ik dat daar wat (geïmporteerde) forummers wonen. :P
 ;D

Ik weet niet precies waar je gaat, maar ik kan je vast wel vertellen wat je tegen kunt komen!

firemanr

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2006, 02:58:28
Nog wat leuke oude foto topics :

Vakantiefoto's 2004
Vakantiefoto's 2005

Wellicht 'n idee om dit topic om te toveren in "Vakantiefoto's 2006" ?

Volgens mij hebben we al ergens een topic met vakantiefoto's, dus kunnen we deze topic maar beter gewoon gebruiken voor wat de titel staat..... ;)

firemanr

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2006, 02:59:10
Iemand nog tips voor een vakantietrip naar de Canarische Eilanden? ;)

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #7 Gepost op: 17 juni 2006, 14:59:34
euhmmm als je op mannen valt en er van houdt om tot 4 uur 's nachts door te feesten zou ik Gran Canaria aanbevelen, anders is het een goeie tip om Gran Canaria te weren ;D zelf anderhalf jaar geleden op Gran Canaria geweest... ík vond het wel leuk, om die voedselvergifiting na dan! ;)

firemanr

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 17 juni 2006, 18:06:01
euhmmm als je op mannen valt en er van houdt om tot 4 uur 's nachts door te feesten zou ik Gran Canaria aanbevelen, anders is het een goeie tip om Gran Canaria te weren ;D zelf anderhalf jaar geleden op Gran Canaria geweest... ík vond het wel leuk, om die voedselvergifiting na dan! ;)

ehhh...ik vroeg niet naar je sexuele geaardheid, maar of er nog iets te zien is op brandweergebied aldaar..... ;D ;)

Karim

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 17 juni 2006, 20:00:19
Volgens mij hebben we al ergens een topic met vakantiefoto's, dus kunnen we deze topic maar beter gewoon gebruiken voor wat de titel staat..... ;)

En als je even naar de datum van die post van mij (12 juni 2006, 19:03:01) en de opening van dat vakantiefoto 2006 topic (12 juni 2006, 20:31:46) had gekeken dat had je gezien dat dat topic nog niet bestond toen ik dat berichtje typte  ;)