Preventieve Inzet Geneeskundige Combinatie op Opendagen Luchtmacht Leeuwarden

Auteur Topic: Preventieve Inzet Geneeskundige Combinatie op Opendagen Luchtmacht Leeuwarden  (gelezen 2181 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Hallo,.

Komende vrijdag en zaterdag zullen de beide geneeskundige combinaties van Fryslan standby staan op de opendagen van de Luchtmacht op vliegbasis Leeuwarden.
Eén combinatie wordt strategisch opgesteld zodat bij een eventuele alarmering buiten de basis, deze dan een vrije uit ruk route heeft. ( ??? zeg ik dat zo goed?)

Zijn er nog forum gangers die deze dagen gaan bezoeken. Ik ben in ieder geval namens het Sigma aanwezig :)

Gr marc




Bart S

  • Gast
Allebei de dagen vooralsnog...


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
ook beide dagen
Nurse powerrrrr


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Vrijdag...


bdneema

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Afgelopen jaar hebben wij (gezamenlijke SIGMA teams uit Tilburg, Breda, Roosendaal/Tilburg) Stand-by gestaan op de opendagen in Gilze Rijen. samen met de trauma-teams van uit het leger. Leuke ervaring! Op één dag hebben ze de EHBO-ers nog geassisteerd vanwege de vele warmte problemen onder het publiek.
Rode Kruis de Baronie (Breda), EX-SIGMA Breda, Lid noodhulp team MWB, EHBO instructeur, Lid van reddingsbrigade Breda en BHV-er


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
De jaren dat het in Volkel is, staat de GNK Brabant Noord op het vliegveld paraat.


Anne

  • Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Hallo,.

Komende vrijdag en zaterdag zullen de beide geneeskundige combinaties van Fryslan standby staan op de opendagen van de Luchtmacht op vliegbasis Leeuwarden.
Eén combinatie wordt strategisch opgesteld zodat bij een eventuele alarmering buiten de basis, deze dan een vrije uit ruk route heeft. ( ??? zeg ik dat zo goed?)

Zijn er nog forum gangers die deze dagen gaan bezoeken. Ik ben in ieder geval namens het Sigma aanwezig :)

Gr marc

Dan moeten we vlak bij elkaar geweest zijn! Gister aan het eind van de dag stonden jullie water uit te delen bij de bussen van de A31. Zelf stond ik toen bij de bussen van het FEC / ijshal.
Groet Anne