Grote brand strandhuisjes -Wijk aan Zee (Beverwijk)- 14-06-2006

Auteur Topic: Grote brand strandhuisjes -Wijk aan Zee (Beverwijk)- 14-06-2006  (gelezen 2810 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

AS

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 109
Reactie #10 Gepost op: 15 juni 2006, 00:10:04
Ach  RR,  laatst hebben ze mooi kunnen oefenen met parkeren... die valse melding van het neergestorte vliegtuig was op dezelfde plaats...  :)

Zover ik weet is er bij WaZ (de laatste 10 jaar) nooit echt geoefend op een dergelijke brand..  Laatste keer was ooit het oefen-object de reddingspost van de brigade ( 20 meter van de strandopgang)

Ik heb op zich wel genoten.. al zachtjes gas gevend in de 4WD van de brigade terwijl de brandweer ploeterend door het mulle zand de slangen uitrolde achter de auto aan..  8)
Maar goed dat het niet gebeurde op een warme dag van 30 graden  ::)

Wel erg spijtig voor de eigenaren .. mijn famillie zit met een strandhuisje er vlak naast .. die knepen hem even flink .. er zit vaak een hoop spaargeld en werk in een strandhuisje ..

PS. excuses aan enkele brandweermensen met blauwe kont .. sommige kuilen zag ik over het hoofd  ::)


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #11 Gepost op: 15 juni 2006, 08:57:35
Hier nog een paar plaatjes van de hardwerkende reddingsbrigade mannen!!! ;)

Nee, maar effe zonder gekheid.
Ik denk nooit dat we zoveel huisjes hadden gered zonder hun hulp.

Ook nu zal er in de toekomst wel meer samen geoefend gaan worden.
Zoals altijd moet er eerst iets gebeuren voordat.... :-X

Gr Ruud
ps wie gaat deze samenwerkings actie aan Bas vertellen??? ;D ;D ;D

[verwijderd door de beheerder]


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #12 Gepost op: 15 juni 2006, 13:51:58
Nee, maar effe zonder gekheid.
Ik denk nooit dat we zoveel huisjes hadden gered zonder hun hulp.

Ook nu zal er in de toekomst wel meer samen geoefend gaan worden.
Zoals altijd moet er eerst iets gebeuren voordat.... :-X

Ligt al klaar, het vervolg van de oefening Brandend Zand in Zandvoort van een paar jaar geleden. Toen lag het zwaartepunt van de samenwerking tussen reddingsbrigade en de witte kolom, maar nu . . . . . .

Overigens zijn de andere korpsen wel weer wakker geschrokken door deze brand, want alle strand protocollen worden weer eens uit de kast gehaald en wederom bijgeschaafd en geupdated.

RR (die zeer creatief is op het strand)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Sander Koelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • -ALPHA- DHR KOELMAN GRAAG TEL. CONTACT MET DE KAZE
Reactie #13 Gepost op: 15 juni 2006, 22:38:57
Ach  RR,  laatst hebben ze mooi kunnen oefenen met parkeren... die valse melding van het neergestorte vliegtuig was op dezelfde plaats...  :)

Zover ik weet is er bij WaZ (de laatste 10 jaar) nooit echt geoefend op een dergelijke brand..  Laatste keer was ooit het oefen-object de reddingspost van de brigade ( 20 meter van de strandopgang)

Ik heb op zich wel genoten.. al zachtjes gas gevend in de 4WD van de brigade terwijl de brandweer ploeterend door het mulle zand de slangen uitrolde achter de auto aan..  8)
Maar goed dat het niet gebeurde op een warme dag van 30 graden  ::)

Wel erg spijtig voor de eigenaren .. mijn famillie zit met een strandhuisje er vlak naast .. die knepen hem even flink .. er zit vaak een hoop spaargeld en werk in een strandhuisje ..

PS. excuses aan enkele brandweermensen met blauwe kont .. sommige kuilen zag ik over het hoofd  ::)



 Bedankt....ze lopen nu in de ziektewet door je rijgedrag......nee geintje  :D. Bedankt voor jullie perfecte assistentie.

Groeten

Sander
Brw Beverwijk